NL applicaties downloaden in FR discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik woon in Frankrijk, en wil graag via de appstore Nederlandse applicaties downloaden. Wij hebben een Frans account voor de itunes store. Kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
NL applicaties downloaden in FR
Hallo ik woon in Frankrijk, en wil graag via de appstore Nederlandse applicaties downloaden. Wij hebben een Frans account voor de itunes store.
Kan ik op de een of andere manier toch Nederlandse applicaties downloaden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan een tweede account aanmaken in de nl store. Zou geen probleem mogen zijn. Wel een nl (of be) adres opgeven.
|
|
||||
|
||||
Je kan een nieuw account aanmaken en dan instellen dat je Nederlands bent
Werkt hetzelfde als hier op t forum een paar keer is voorbij gekomen met een NL en een US acount
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
OK, bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downloaden en Updaten: App-Store Applicaties | iWiefring | iPhone Apps | 1 | 08-05-11 11:09 |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
Applicaties downloaden via Iphone | Stengsio | iPhone algemeen | 4 | 30-01-09 12:05 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
Applicaties downloaden niet meer | doominl | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-02-08 01:05 |
|
|