Waar kan ik met PayPal een Gif Card ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhonegenoten, Ik wil het liefst vandaag nog wat apps kunnen kopen met mijn iTunes account, maar ik heb alleen PayPal. Inderdaad, ik kan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik met PayPal een Gif Card ?
Beste iPhonegenoten,
Ik wil het liefst vandaag nog wat apps kunnen kopen met mijn iTunes account, maar ik heb alleen PayPal. Inderdaad, ik kan niet wachten tot morgen om bij Dixons een Gift Card te halen . Is er een mogelijkheid ? Ik heb veel gezocht op internet en dit forum, maar kwam er maar niet uit. Enige optie leek; via eBay een giftcard kopen, en hopen dat de verkoper me gauw de code emailt.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan gewoon een gift card kopen in de winkel, of van internet. Daarna kun je de code in iTunes activeren en daarna meteen apps kopen!
|
|||
|
|||
Maar ik wil vanavond nog apps kopen. Winkel zit er dus niet in. En kan je misschien ook vertellen wáár ik via PayPal op internet iTunes Gift Cards kan kopen ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan via de Apple site die codes kopen of gewoon van een of andere site. LET DUS WEL OP dat je niet gift cards koopt waarvan het bedrag veel groter is dan dat je er voor betaald, dat zijn namelijk illegaal verkregen codes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks voor je reply. Je bedoelt denk ik hier: http://store.apple.com/nl/product/MA144?mco=MTM3OTU Dit zijn echte kaarten die je thuisgestuurd krijg. Via de iTunes store kan je de 'code' kopen die je direct in je email ontvangt, maar daar kan je weer niet met PayPal betalen. Gaat dat nog lukken vandaag ? |
|
||||
|
||||
Hmm, geen idee. Komt het op een dag aan?
|
|
|||
|
|||
Binnen 1-3 dagen voor €15 kaart.. En de rest van de kaarten binnen 24 uur.. Toch maar morgen naar de Dixons dus
|
Labels |
gift card, giftcard, itunes, kopen, paypal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar kan ik de app, voor een gratis bumber | marwitat | iPhone Apps | 6 | 03-10-10 19:44 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
Windows: Kan ik mijn iTunes card op een amerikaans account gebruiken? | Reckless | iTunes | 3 | 23-01-09 10:15 |
Waar kan ik een Iphone kopen ? | Dazzle | Archief | 4 | 24-02-08 19:26 |
|
|