App worden niet overgezet bij sinc. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbraekte Iphone 3g. Altijd goed verlopen. Maar sins kort synchroniseert mijn Iphone wel met iTunes alleen zet de app's niet over. Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App worden niet overgezet bij sinc.
Ik heb een gejailbraekte Iphone 3g. Altijd goed verlopen. Maar sins kort synchroniseert mijn Iphone wel met iTunes alleen zet de app's niet over.
Iemand hier ooit problemen mee gehad of weet een oplossing? Ik heb Itunes al een keer opnieuw geinstalleerd en dergelijken maar geen verschil. App's installeren via mijn Iphone werkt wel gewoon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beste @10I
Ik zou contact opnemen met de AppStore van Apple, als je applicaties op legale weg zijn verkregen maar niet te gebruiken of te syncen zijn, dan is dat een typisch geval van garantie. |
|
||||
|
||||
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet | iphoneyou | iTunes | 12 | 25-10-14 19:40 |
Afspraken worden allemaal 2 uur te vroeg overgezet? | ALVA | Archief | 3 | 17-08-08 23:29 |
Foto: niet alle fotomappen worden overgezet | filipdeceulaer | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-08 02:59 |
|
|