//

Gedeelde agenda's synchroniseren via de ether (mobile me)

Gedeelde agenda's synchroniseren via de ether (mobile me) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb een probleem met het synchoniseren van gedeelde agenda's via "de ether" mobile me. Ik wil graag de agenda's die op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-09, 12:10
LKaland LKaland is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard Gedeelde agenda's synchroniseren via de ether (mobile me)

Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met het synchoniseren van gedeelde agenda's via "de ether" mobile me.

Ik wil graag de agenda's die op mijn prive laptop staan en de agenda's op kantoor op de G5 computers staan synchroniseren op mijn iphone.

Als ik mijn iphone aansluit op mijn laptop en via itunes de agenda's allemaal synchoniseer dan gaat het prima en zie ik alle agenda's. Ik zou alleen graag willen dat ik altijd up to date ben van alle afspraken dus ik had mijn iphone weer ingesteld dat deze zou synchroniseren via de 'ether' (mobile me). Helaas gooit ie een aantal 'gedeelde' agenda's weg en ben ik weer up-to-date met de agenda's die ik zelf heb aangemaakt op mijn laptop.

Heeft iemand een tip om de gedeelde agenda's ook via de 'ether' up to date te houden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-05-09, 13:20
MenaceD MenaceD is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LKaland Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met het synchoniseren van gedeelde agenda's via "de ether" mobile me.

Ik wil graag de agenda's die op mijn prive laptop staan en de agenda's op kantoor op de G5 computers staan synchroniseren op mijn iphone.

Als ik mijn iphone aansluit op mijn laptop en via itunes de agenda's allemaal synchoniseer dan gaat het prima en zie ik alle agenda's. Ik zou alleen graag willen dat ik altijd up to date ben van alle afspraken dus ik had mijn iphone weer ingesteld dat deze zou synchroniseren via de 'ether' (mobile me). Helaas gooit ie een aantal 'gedeelde' agenda's weg en ben ik weer up-to-date met de agenda's die ik zelf heb aangemaakt op mijn laptop.

Heeft iemand een tip om de gedeelde agenda's ook via de 'ether' up to date te houden?
Hi,

voor zover ik weet kan dit nu niet. Als iphone OS 3.0 uitkomt dan kan je je op je iPhone abonneren op gedeelde agenda's. Hoop dat je nog even geduld hebt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
Weergeven gedeelde 'alleen lezen' agenda Brandweerslang iPhone algemeen 0 02-02-11 11:20
Outlook Exchange gedeelde agenda jefjef Desktop-applicaties 2 22-01-11 21:29
Gedeelde agenda's??? iFilip iPhone algemeen 2 11-08-08 08:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.