irritant probleem in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb dus een irritant probleem 1 : ik heb dus onlangs men nieuwe pc en daarop staat nu vista 64bit ultimate nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
irritant probleem in itunes
hallo
ik heb dus een irritant probleem 1 : ik heb dus onlangs men nieuwe pc en daarop staat nu vista 64bit ultimate nu heb ik daarop itunes geinstalleerd , en iedere keer als ik een afspeellijst toevoeg in itunes (ik versleep dat gwn van men venster in itunes) en ik wil dus daarvan een liedje beluisteren , dan speelt die gwn niet af ! en begint dan gwn alle liedjes te overlopen en begint toch ineens een liedje af te spelen op eender wa moment van het liedje! ik heb al geprobeerd de afspeellijst toe te voegen via "bestan toevoegen aan bibliotheek" in itunes en liedjes appart ! maar nog altijd hetzelfde probleem ! en ik heb itunes al 3 keer weer geinstalleerd ! 2 : ik heb dus ook een 3G en als ik die aansluit op men pc , ziet itunes die wel , maar kan hem niet syncen ! hij zegt dan iedere keer dat de schijf beveiligd is ! weet iemand een antwoord ! want ik gebruik itunes heel veel , en wil het opgelost natuurlijk dank u
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan dat blok tekst aan het begin van elke forum pagina met 'mededeling' ook weg?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontzettend irritant oordopjes-probleem. HELP | Pimpslap | iPhone algemeen | 2 | 10-01-11 13:00 |
iPhone: Irritant probleem | Mohawk Mandjong | Jailbreak | 15 | 13-10-10 22:38 |
Klein probleem (irritant) | Coolkenneth | Orange | 5 | 11-08-10 12:17 |
Windows: irritant probleem in itunes | jordiavp | iTunes | 2 | 13-01-09 00:16 |
Irritant probleem | N33D | iPhone algemeen | 0 | 23-04-08 08:26 |
|
|