VPN op aanvraag (on demand) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, heeft iemand het voor elkaar gekregen om de vpn op aanvraag werkend te krijgen. Ik wil graag dat (als ik mail open) automatisch een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VPN op aanvraag (on demand)
Hoi,
heeft iemand het voor elkaar gekregen om de vpn op aanvraag werkend te krijgen. Ik wil graag dat (als ik mail open) automatisch een vpn verbinding gelegd wordt. Volgens mij moet het kunnen maar hoe? thanx jl hamlet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Algemeen > Netwerk > VPN > Voeg VPN-configuratie toe
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Beste Timmeh_
DAnk je, De vpn zelf lukt wel, allen is het probleem dat ik wil dat deze automatisch inschakelt als ik d email open. Nu moet ik dat handmatig doen. Het zou moeten kunnen maar hoe? vr gr jl Hamlet |
Labels |
aanvraag, mail, on demand, sync, vpn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Patent aanvraag op iphone apps? | Dinesh86 | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 20-12-11 16:36 |
Aanvraag abbo bij Vodafone | Pascale_P | Vodafone | 19 | 14-09-10 14:58 |
contract vernieuwings aanvraag beeindigen? | basalfa | Odido (T-Mobile) | 1 | 20-05-10 14:34 |
Aanvraag: Speciale iPhonegerichte website. | DutchEvil | iPhone Apps | 2 | 06-11-08 20:27 |
|
|