Creditcard geweigerd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand al een oplossing gevonden? Bij mij doet hij het nog steeds niet, C&B ook al opnieuw authorisatie gegeven voor iTunes betalingen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
||||
|
||||
Iemand al een oplossing gevonden?
Bij mij doet hij het nog steeds niet, C&B ook al opnieuw authorisatie gegeven voor iTunes betalingen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
Hier eveneens hetzelfde. Kan geen aankopen meer doen en als ik mijn CC invoer dan krijg ik dat deze gewijgert is en als ik ClickBuy selecteder zegt Itunes ook dat de creditcard gewijgert is...
Wie ow wie heeft de oplossing???? |
#23
|
|||
|
|||
Zelfde problemen als hierboven beschreven staan! Ook nog geen oplossing hier
|
#24
|
|||
|
|||
Ik heb een email gestuurd naar Apple Support en heb vandaag de reactie gekregen dat de problemen bekend zijn en bekeken worden. Zodra ik een reactie heb met eventuele oplossing zal ik deze hier direct posten...
Hopelijk heeft iemand anders eerder een oplossing. Ik heb voor nu maar even een Itunes kaart gekocht van 15 euro bij www.itunescode.nl... kan ik in ieder geval kopen wat ik wil op dit moment... |
#25
|
|||
|
|||
zelfde probleem, na 2 jaar geen problemen te hebben in eens de foutmelding creditcard geweigerd. Er is nog geen oplossing... account op Click and Buy kan je niet verwijderen en opnieuw aanmaken omdat mail en rekeningnummer nog geregistreerd staan...
HELP!!! ik word gek! |
#26
|
|||
|
|||
Ik had een melding aangemaakt bij Apple omdat ik hetzelfde probleem heb maar dan met een clickandbuy account, vandaag kreeg ik dit mailtje:
Code:
I understand that your credit card information is not being accepted. I am sorry to hear this and I can certainly appreciate your eagerness to resolve this issue. My name is Grace and I would be more than happy to help you with this. JJB, Apple is currently working toward a resolution for the issue you have reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available. Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible. Take care and have a nice day. Sincerely, Grace iTunes Store Customer Support |
#27
|
|||
|
|||
Nieuw hier, op het forum gekomen omdat ik dezelfde problemen heb en inmiddels al ruim een week door Apple aan 't lijntje gehouden wordt. Zeer vriendelijke, onderhoudende maar helaas weinig informatieve mailwisseling met Apple ondertussen, maar ze geven geen indicatie over wanneer het probleem opgelost zou moeten zijn. Had een C&B account wat prima werkte, maar na binnenkomst iPhone4 dezelfde foutmelding als jullie allemaal. Hieronder het laatste nieuws. Hoop dat het echt snel geregeld is, flinke domper op de nieuw aangeschafte 4 pret.
I can certainly imagine you are anxious to be able to use your iTunes Store account and you are looking for some sort of time frame. I do apologize for the delay, I will try to clarify further. As I am not a member of the team which investigates into issues with the software or with customers account, I am very sorry, but I have no way of knowing a time frame. I Please understand that as an iTunes Store Customer Support representative, I am trained to handle non-technical questions exclusively related to iTunes billing, customers iTunes accounts, downloading iTunes purchases, and iTunes Store content. I have no technical training and can only provide articles which may help avoid a call to technical support. The question you asked falls outside of my area of specialty, but Apple does offer some resources that should help you. I am not even able to advise as to how or what avenues are being pursued as I must also wait for news that the issue is resolved. If it's any consolation, you are among quite a few customers whom this issue is affecting, and believe me, Apple does want to resolve this particular issue, as it is affecting your ability to purchase through iTunes. I hope to have a resolution for you very soon and will be certain to notify you as soon as more information is available. I hope this is satisfactory at least for now. It is important to me that you are up and running in your iTunes Store account and I will continue to monitor the situation for you. |
#28
|
|||
|
|||
Het is allemaal leuk en aardig, maar met zo'n reactie schieten we weinig op. Laat ze maar met een leuke compensatie of oplossing komen, want er zijn genoeg mensen die balen van deze situatie.
ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, ik word er wél redelijk chag. van! |
#29
|
|||
|
|||
Mijn creditcard werd ook geweigerd. De bank reactiveerde mijn card maar het Itunes probleem werd niet opgelost. Gekozen voor de selfservice optie (Apple site) en toen een e-mail verzonden.
Kreeg de volgende reactie en toen was het opgelost. Dear xxxxx, Hello, my name is xxxxx. I hope this email finds you well despite everything that has been going on. I am very sorry to hear that you haven't been able to use your credit card on the iTunes Store. I know how disappointing it can be when you can't make a purchase you were looking forward to. I'm here for you and I'm sure this will work out just fine. I was able to make some changes to your account. Please try again in 24 hours. If you are still unable to purchase from the iTunes Store, please let me know. Take care and have a lovely day! Sincerely, xxxxxxxxx iTunes Store Customer Support Apple - Support - iTunes - World Wide I will be available the following days and times: Sunday: 8:00 am - 6:30 pm CST Wednesday-Friday: 8:00 am - 6:30 pm CST =============== link naar contact us pagina: http://www.apple.com/nl/support/itun...ng%20Inquiries Laatst gewijzigd door seanjohn1972; 17-09-10 om 17:12. Reden: link toegevoegd |
#30
|
|||
|
|||
tja...het word eentonig!! hier het zelfde probleem met click&buy en iTunes!
ga het maar niet allemaal herhalen.....bekend probleem maar het zuigt behoorlijk!!! |
#31
|
||||
|
||||
Ik heb uit ergernis na een tijdje maar mijn wachtwoord gewijzigd, dat werkte even: ik kon 1 app kopen. Vervolgens weer hetzelfde probleem.
In-app purchases doen het trouwens wel gewoon. |
#32
|
|||
|
|||
Ha, nog even geduld, maar het lijkt opgelost, zie mail hieronder. Nu nog even geduld hebben.
The issue affecting your iTunes Store account has been resolved and we just ask that you please try again in 24 hours to allow all of our system updates to take place. Laat nog weten of het inderdaad is opgelost, en hoop dat dat ook voor jullie allen geldt. |
#33
|
|||
|
|||
Inderdaad heb ik van Apple ook een email gehad met de melding dat het is opgelost... en inderdaad! Het werkt Weer!!!!
|
#34
|
||||
|
||||
Ik wordt zo moe van dit gezeur. Heb ik eindelijk een iPhone, kan ik niet in die store terecht voor m'n aankopen. Ik ben al een week bezig om Angry Birds aan te schaffen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
|
#35
|
|||
|
|||
pff
nou,
hier is het probleem nog steeds niet opgelost. wat een gemartel! |
#36
|
|||
|
|||
Hier ook nog steeds hetzelfde gezeik
|
#37
|
|||
|
|||
Hier ook nog niet opgelost :S
|
#38
|
|||
|
|||
En ook hier hetzelfde probleem. Kan wel gratis apps aanschaffen maar geen betaalde met mijn click and buy account.
|
#39
|
|||
|
|||
Creditcard geweigerd bij C&B betaling
Hier ook 't 'Creditcard geweigerd' probleem met C&B betaling.
Heb ook al een mailtje verstuurd naar support, wacht nog op reactie. |
#40
|
|||
|
|||
Hier ook hetzelfde probleem. Ben langs de machouse in Amsterdam geweest maar die gaven mij alleen een nummer van de support en bij de support (computer) zeiden ze dat ik contact moest opnemen met mn provider. Wat dus Hi is en die doet niks met iphones.
Ik heb gisteren 20-09-10 namelijk mijn iphone 2e hands gekocht en hij is officieel unlocked door T-mobile en ik heb verder nergens problemen mee, ook gratis apps niet maar als ik dus wil betalen wordt mijn betaalmethode afgewezen. Ik hoop dat ze snel met een fix komen want ik heb geen zin om een CC aan te vragen of iedere keer van die ituneskaarten te kopen. Als ik wil mailen voor support waar kan ik dan het beste heenmailen? of is het gewoon afwachten geblazen? Misschien handig om op de iphoneclub hoofdpagina een post te maken met dit probleem om te kijken of er nog meer mensen zijn die hier mee kampen? |
Labels |
appstore, credit card, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Creditcard geweigerd | Pawiro | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 03:16 |
Opera Mini geweigerd door Apple! | belgiumiphone | Archief | 14 | 13-04-10 12:21 |
Telfort simonly wordt geweigerd in Itunes | peterklaassen | Archief | 4 | 30-12-08 23:59 |
|
|