//

Creditcard geweigerd

Creditcard geweigerd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hier hetzelfde probleem...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 22-09-10, 20:04
natasja1969 natasja1969 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

hier hetzelfde probleem
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 22-09-10, 21:06
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Ik heb het probleem ook, geen idee wat ik moet doen. Heb click and buy
Kreeg ook een melding op de IPhone " dit apparaat wordt niet ondersteund "
Straks maar eens de iPhone aan de Mac hangen
  #63  
Oud 22-09-10, 22:09
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Ja, hier hetzelfde, click and buy instelling wordt niet geaccepteerd en krijg dan een melding dat ik mijn creditcard gegeven in moet vullen.
Ik heb nu maar een itunesbon gekocht zodat ik toch kan downloaden.
__________________
Groetjes Lian
  #64  
Oud 22-09-10, 22:43
Wezzz78 Wezzz78 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Het zelfde gezeur hier......
  #65  
Oud 22-09-10, 22:46
Kjuun Kjuun is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 10
Standaard

Hier ook zelfde probleem, sommige betaald apps gaan wel maar andere weer niet, vreemd vreemd,.. Grrr
  #66  
Oud 23-09-10, 19:15
dennisje182 dennisje182 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Same problem here, wordt het pas opgelost als je een melding naar apple stuurt of het gewoon afwachten
  #67  
Oud 23-09-10, 19:33
Kjuun Kjuun is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 10
Standaard

@dennisje182, hoe maak je precies die melding dan??
  #68  
Oud 23-09-10, 19:47
dennisje182 dennisje182 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kjuun Bekijk bericht
@dennisje182, hoe maak je precies die melding dan??
Ik heb nog geen melding gemaakt, maar ik denk gewoon via support pagina
  #69  
Oud 23-09-10, 19:51
bartveenstra bartveenstra is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Tja.....dooie mus dus.
Volgens mij heeft iedereen die melding wel bij support gemaakt en hebben we ook allemaal de standaard reactie uit hun database terug ontvangen!
  #70  
Oud 23-09-10, 21:49
Onitsukatiger Onitsukatiger is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 14
Standaard

Ik heb in ieder geval reactie gehad (5 song credits gekregen) het werkt nog niet natuurlijk het is dus nog even afwachten.....
  #71  
Oud 23-09-10, 23:41
gielsekan gielsekan is offline
• iOS 4.3.5
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Ik he ze ook eergister gemailt:

"Dear Apple support,

I have a problem with my paying method. I use Click and buy and many others have the same problem as I do. If you are dutch you can find a thread on the iphoneclub forum here: https://forum.iculture.nl/f8/applicaties/f13/itunes/39008-creditcard-geweigerd.html

The problem is that when I try to buy an app that costs money (free apps I can still download) it says my payment method is denied. Then it says I can try to verify my accountdetails but their good the way they are. I already updated my click and buy details to the same as on my itunes account AND verified the click and buy to my itunes again, twice. Still there is this problem and this problem also occurs on my macbook pro in itunes. When I try to buy an app in the appstore on my laptop it says my creditcard details are denied, but I don't even use a creditcard, I use ClickandBuy. I hope the problem gets fixed soon because it is really starting to bug me.

Kind regards,

Michiel"

En de reactie hierop was:

"Dear Michiel,

Thank you *for *contacting *iTunes store support. I am Parimal and *I will be *glad to assist you today.

I understand your payment method is declined on iTunes store. *I know how upsetting that can be. Rest assured, I will do my best to resolve this issue for you as soon as possible.

Michiel, finding a solution for you is important to me, so I have requested assistance with the issue you reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.

Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible.

If you require further assistance, please do not hesitate to reply to this email and I will be more than happy to assist you further

You are a valued iTunes Store customer, and your satisfaction is of the utmost importance. Have a great day!

Sincerely,

Parimal
iTunes Store Customer Support"

Bijzonder helpvol dus maar ik heb er vrij weinig aan.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren..
  #72  
Oud 24-09-10, 01:03
kbrugman kbrugman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onitsukatiger Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval reactie gehad (5 song credits gekregen) het werkt nog niet natuurlijk het is dus nog even afwachten.....
Bovenstaande heb ik dus ook ontvangen en deze nummers downloaden gaat dus wel.
Het is een begin maar hoop dat t snel opgelost is.
  #73  
Oud 24-09-10, 08:52
rocksnor rocksnor is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 118
Standaard

Ik kreeg precies hetzelfde mailtje, alleen met een andere naam eronder.

Laatst gewijzigd door rocksnor; 24-09-10 om 09:58.
  #74  
Oud 24-09-10, 09:45
bartveenstra bartveenstra is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Dames en Heren,

onderstaand bericht ontving ik vanmorgen:

Hello Bart

]Kevin here again at iTunes Support.

I thank you again for your patience while we worked to resolve your issue. I now see that your account is active again, and you should be able to make purchases. I do ask that you please allow 24 hours before attempting to log in

Please let me know if you come across any other problems and I will certainly do what I can to help you out.[/
Enjoy your day!

Sincerely,

Kevin
iTunes Store Customer Support

ALLEMAAL KEVIN MAILEN DUS!!

Laatst gewijzigd door bartveenstra; 24-09-10 om 09:49.
  #75  
Oud 24-09-10, 18:35
rocksnor rocksnor is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 118
Standaard

Hier lijkt het weer te werken. Ik kon iig iets kopen in de appstore.
Ik kreeg zojuist ook een mailtje van Apple dat het over 24 uur weer zal werken.
Het heeft dus zin om Apple te mailen, zo lijkt het.

Laatst gewijzigd door rocksnor; 24-09-10 om 20:45.
  #76  
Oud 24-09-10, 22:55
cfvr cfvr is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Landsmeer
Berichten: 4
Standaard

Bij mij werkte het alleen niet bij Whatsapp. Toen een andere app geprobeerd en dat werkte wel. Daarna weer Whatsapp geprobeerd, nog steeds lukt dat niet. Dan maar Pingchat geinstalleerd
  #77  
Oud 24-09-10, 23:19
Yvilicious Yvilicious is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Hengelo
Berichten: 30
Standaard

Hallo allemaal,
Moet je een ID aanmaken met de Iphone 4?
Ik heb hem sinds vandaag maar als ik iets wil insaleren of dowloaden staat er
maak een ID aan of gebruik je oude ID?
Ik heb ook geen creditcard en dat is een betaaloptie wat je ook kunt invullen.
Moet je daarvoor betalen? Kan iemand me alsjebliefd helpen..
  #78  
Oud 24-09-10, 23:30
rocksnor rocksnor is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 118
Standaard

Een ID moet je wel aanmaken anders kan je niets uit de store downloaden. Het kost geen geld en als je je betalingswijze op moet geven tijden het maken van het account dan kun je volgens mij ook opgeven "geen". Dan kun je alleen apps of muziek kopen als je een iTunes tegoedbon hebt. Gratis apps kun je dan wel gewoon aanschaffen.
  #79  
Oud 25-09-10, 00:29
Yvilicious Yvilicious is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Hengelo
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocksnor Bekijk bericht
Een ID moet je wel aanmaken anders kan je niets uit de store downloaden. Het kost geen geld en als je je betalingswijze op moet geven tijden het maken van het account dan kun je volgens mij ook opgeven "geen". Dan kun je alleen apps of muziek kopen als je een iTunes tegoedbon hebt. Gratis apps kun je dan wel gewoon aanschaffen.

Bedankt! Ik kon idd ''Geen'' invullen..
Denk door de blijdschap van me telefoon niet eens gezien!
Hahaha..
  #80  
Oud 25-09-10, 01:08
valentino88 valentino88 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 34
Standaard

ik word er een beetje ziek van !
mensen die nog steeds met het zelfde probleem zitten ?
of mensen die met het probleem zaten, en het nu hebben opgelost ?
Reageren

Labels
appstore, credit card, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Creditcard geweigerd Pawiro iPhone algemeen 0 27-08-10 03:16
Opera Mini geweigerd door Apple! belgiumiphone Archief 14 13-04-10 12:21
Telfort simonly wordt geweigerd in Itunes peterklaassen Archief 4 30-12-08 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.