Creditcard geweigerd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hier hetzelfde probleem...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hier hetzelfde probleem
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem ook, geen idee wat ik moet doen. Heb click and buy
Kreeg ook een melding op de IPhone " dit apparaat wordt niet ondersteund " Straks maar eens de iPhone aan de Mac hangen |
|
||||
|
||||
Ja, hier hetzelfde, click and buy instelling wordt niet geaccepteerd en krijg dan een melding dat ik mijn creditcard gegeven in moet vullen.
Ik heb nu maar een itunesbon gekocht zodat ik toch kan downloaden.
|
|||
|
|||
Het zelfde gezeur hier......
|
|
|||
|
|||
Hier ook zelfde probleem, sommige betaald apps gaan wel maar andere weer niet, vreemd vreemd,.. Grrr
|
|
|||
|
|||
Same problem here, wordt het pas opgelost als je een melding naar apple stuurt of het gewoon afwachten
|
|
|||
|
|||
@dennisje182, hoe maak je precies die melding dan??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja.....dooie mus dus.
Volgens mij heeft iedereen die melding wel bij support gemaakt en hebben we ook allemaal de standaard reactie uit hun database terug ontvangen! |
|
|||
|
|||
Ik heb in ieder geval reactie gehad (5 song credits gekregen) het werkt nog niet natuurlijk het is dus nog even afwachten.....
|
|
|||
|
|||
Ik he ze ook eergister gemailt:
"Dear Apple support, I have a problem with my paying method. I use Click and buy and many others have the same problem as I do. If you are dutch you can find a thread on the iphoneclub forum here: https://forum.iculture.nl/f8/applicaties/f13/itunes/39008-creditcard-geweigerd.html The problem is that when I try to buy an app that costs money (free apps I can still download) it says my payment method is denied. Then it says I can try to verify my accountdetails but their good the way they are. I already updated my click and buy details to the same as on my itunes account AND verified the click and buy to my itunes again, twice. Still there is this problem and this problem also occurs on my macbook pro in itunes. When I try to buy an app in the appstore on my laptop it says my creditcard details are denied, but I don't even use a creditcard, I use ClickandBuy. I hope the problem gets fixed soon because it is really starting to bug me. Kind regards, Michiel" En de reactie hierop was: "Dear Michiel, Thank you *for *contacting *iTunes store support. I am Parimal and *I will be *glad to assist you today. I understand your payment method is declined on iTunes store. *I know how upsetting that can be. Rest assured, I will do my best to resolve this issue for you as soon as possible. Michiel, finding a solution for you is important to me, so I have requested assistance with the issue you reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available. Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible. If you require further assistance, please do not hesitate to reply to this email and I will be more than happy to assist you further You are a valued iTunes Store customer, and your satisfaction is of the utmost importance. Have a great day! Sincerely, Parimal iTunes Store Customer Support" Bijzonder helpvol dus maar ik heb er vrij weinig aan.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is een begin maar hoop dat t snel opgelost is. |
|
|||
|
|||
Ik kreeg precies hetzelfde mailtje, alleen met een andere naam eronder.
Laatst gewijzigd door rocksnor; 24-09-10 om 09:58. |
|
|||
|
|||
Dames en Heren,
onderstaand bericht ontving ik vanmorgen: Hello Bart ]Kevin here again at iTunes Support. I thank you again for your patience while we worked to resolve your issue. I now see that your account is active again, and you should be able to make purchases. I do ask that you please allow 24 hours before attempting to log in Please let me know if you come across any other problems and I will certainly do what I can to help you out.[/ Enjoy your day! Sincerely, Kevin iTunes Store Customer Support ALLEMAAL KEVIN MAILEN DUS!! Laatst gewijzigd door bartveenstra; 24-09-10 om 09:49. |
|
|||
|
|||
Hier lijkt het weer te werken. Ik kon iig iets kopen in de appstore.
Ik kreeg zojuist ook een mailtje van Apple dat het over 24 uur weer zal werken. Het heeft dus zin om Apple te mailen, zo lijkt het. Laatst gewijzigd door rocksnor; 24-09-10 om 20:45. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte het alleen niet bij Whatsapp. Toen een andere app geprobeerd en dat werkte wel. Daarna weer Whatsapp geprobeerd, nog steeds lukt dat niet. Dan maar Pingchat geinstalleerd
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Moet je een ID aanmaken met de Iphone 4? Ik heb hem sinds vandaag maar als ik iets wil insaleren of dowloaden staat er maak een ID aan of gebruik je oude ID? Ik heb ook geen creditcard en dat is een betaaloptie wat je ook kunt invullen. Moet je daarvoor betalen? Kan iemand me alsjebliefd helpen.. |
|
|||
|
|||
Een ID moet je wel aanmaken anders kan je niets uit de store downloaden. Het kost geen geld en als je je betalingswijze op moet geven tijden het maken van het account dan kun je volgens mij ook opgeven "geen". Dan kun je alleen apps of muziek kopen als je een iTunes tegoedbon hebt. Gratis apps kun je dan wel gewoon aanschaffen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! Ik kon idd ''Geen'' invullen.. Denk door de blijdschap van me telefoon niet eens gezien! Hahaha.. |
|
|||
|
|||
ik word er een beetje ziek van !
mensen die nog steeds met het zelfde probleem zitten ? of mensen die met het probleem zaten, en het nu hebben opgelost ? |
Labels |
appstore, credit card, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Creditcard geweigerd | Pawiro | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 03:16 |
Opera Mini geweigerd door Apple! | belgiumiphone | Archief | 14 | 13-04-10 12:21 |
Telfort simonly wordt geweigerd in Itunes | peterklaassen | Archief | 4 | 30-12-08 23:59 |
|
|