iTunes is niet te verwijderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb I-tunes zonder problemen op mijn laptop geinstalleerd, de I-phone werd meteen herkend en hij begon met synchroniseren. ik zag wel dat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes is niet te verwijderen
Hallo,
Ik heb I-tunes zonder problemen op mijn laptop geinstalleerd, de I-phone werd meteen herkend en hij begon met synchroniseren. ik zag wel dat hij muziek op mijn I-phone zette maar die was niet terug te vinden op de I-phone. dat was dus het eerste probleem... ik probeerde het nog een keer weer hetzelfde en ineens hield I-tunes ermee op en de laptop liep helemaal vast. Toen heb ik geprobeert om I-tunes weer te verwijderen maar wat ik ook probeerde hij wilde niet meer verwijderen en de laptop liep helemaal vast. I-tunes opent nog wel maar reageert nergens meer op en meteen loopt ook mijn laptop weer helemaal vast. kan iemand mij helpen hoe ik I-tunes kan verwijderen want op de normale manier lukt het absoluut niet! alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Start je laptop in Veilige modus door tijdens het opstarten de F8 toets in te drukken. Doe dit nog voordat het Windows logo verschijnt.
Daarna ga je naar Configuratiescherm/Programma's (Vista) of ../Software (XP) en daar zowel iTunes als Quicktime verwijderen.
|
|||
|
|||
dit heb ik geprobeert maar dan zegt windows kan niet verwijderen omdat de pc in veilige modus is opgestart
|
|
|||
|
|||
En als je de map gewoon handmatig verwijderd ?
Eventueel via een livecd ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes wilt apps verwijderen, help!! | dora95 | iTunes | 3 | 03-08-11 01:41 |
Mac OS X: aankopen uit itunes verwijderen | iMC | iTunes | 2 | 20-09-10 20:33 |
Windows: Melding in iTunes: programma verwijderen? | Ashcat | iTunes | 5 | 05-08-10 20:58 |
Windows: [Itunes] Verwijderen van items | Momentum | iTunes | 11 | 17-08-09 20:28 |
Bibliotheek in Itunes verwijderen | cort | Archief | 6 | 18-12-07 17:05 |
|
|