Toegangscode in iPhone en connectie met iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Op mijn iPhone heb ik een 'codeslot' of 'toegangscode' ingesteld. Werkt prima. Ik kan mij alleen herinneren dat ik ooit, de eerste keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode in iPhone en connectie met iTunes
Hallo Allemaal,
Op mijn iPhone heb ik een 'codeslot' of 'toegangscode' ingesteld. Werkt prima. Ik kan mij alleen herinneren dat ik ooit, de eerste keer na instellen van de code, bij het aansluiten van mijn iPhone aan mijn iMac in iTunes te zien kreeg dat mijn iPhone beveiligd was en ik eerst die toegangscode moest invullen... NU hoef ik dat helemaal niet meer te doen, wat op zich prima is. Alleen merk ik ook dat als mijn iPhone aan een andere computer met iTunes gehangen wordt, je daar ook geen code hoeft in te geven. Dat is iets wat ik weer niet zo prettig vind. Weet iemand of dit in te stellen is? Dat er bij een connect met iTunes om de toegangscode gevraagd wordt? Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan sluit je je iPhone aan als deze aan is misschien (dus met code op iPhone ingevoerd)?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode | seyour | Unlock | 1 | 18-02-11 22:18 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
Mac OS X: Na jailbreak slechte connectie met computer en itunes | iTim | iTunes | 1 | 17-11-08 21:35 |
iPhone: geen connectie met itunes | Yannickb | Jailbreak | 6 | 27-08-08 20:57 |
Geen mic/connectie met iTunes/iBrickr | StephSands | Unlock [archief] | 7 | 06-03-08 15:06 |
|
|