//

OutlookSyncClient werkt niet meer

OutlookSyncClient werkt niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een IPhone 32 GB en die nieuwste versie erop. Ik probeer via de nieuwste versie van Itunes mijn contacten, agenda etc. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-09, 19:33
fpoppel fpoppel is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard OutlookSyncClient werkt niet meer

Ik heb sinds gisteren een IPhone 32 GB en die nieuwste versie erop. Ik probeer via de nieuwste versie van Itunes mijn contacten, agenda etc. te synchroniseren, maar dan krijg ik direct de melding dat Outlook SyncClient niet meer werkt, en dat ik het moet afsluiten en dat ik het wel hoor als er een oplossing voor het probleem is gevonden. Ik draai op Windows Vista en Outlook 2007. Hier heb ik natuurlijk geen zin in, en wil het zelf snel oplossen. Herkent iemand dit probleem en wat is de oplossing? Zijn er nog andere manieren om deze outlook gegevens te synchroniseren met mijn IPhone?

Bedankt voor je hulp..

PS ben een behoorlijke leek op dit gebied dus graag een simpele uitleg..

Laatst gewijzigd door fpoppel; 03-11-09 om 19:56. Reden: nog wat aanvullende informatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-09, 12:56
Eurootje Eurootje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem! al sinds het begin... dat is nu alweer bijna een halfjaar ik wil het heel graag opgelost hebben..... het rare is dat de agenda wel op mijn ipod nano wordt gezet dus volgens mij is er niets mis met mijn computer maar is er iets mis met de Iphone ajb help me!!

btw ik heb Vista, Outlook 2007, en laatste itunes en firmware
  #3  
Oud 20-11-09, 16:47
Reinold Reinold is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Hier het zelfde probleem vanaf de aanschaf.

tevens de laatste software versies van de Iphone en Itunes
Office 2003.

bij mij is het wel zo dat Outlook werkt via een exchange server. ik heb al eens geprobeerd om via een tweede gebruiker te werken. In dat geval werkte het geheel wel.

werken jullie ook met een exchange server in outlook?

deze exchange staat niet ingesteld op mijn Iphone, deze is van mijn werk en die hoef ik daar niet te hebben.
  #4  
Oud 24-11-09, 00:27
X11 X11 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

ej, heb sinds gister ook een 32Gb en herken het probleem ongeveer het zelfde. Contactpersonen en notities etc sync wel echter de mail niet? Ook ik werk met Vista en outlook 2007. Op het werk hebben we XP en outlook 2007 maar daar werkt het ook niet?

Alle hulp is welkom
  #5  
Oud 05-01-10, 21:24
eigenwijs eigenwijs is offline
• iOS 4.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Ook ik heb hetzelfde probleem. Ook windows vista en outlook 2007.
Maar ook met windows mobile me werkt het syncen niet. Heeft iemand al een oplossing voor deze problemen.
Vandaag waren opeens al mijn (met de hand ingevoerd) contacten verdwenen.
hiermee maakt de iphone zich erg onbetrouwbaar. iemand dezelfde ervaring??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 20:00
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet dennis3 iPhone algemeen 0 07-05-08 18:14
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.