Iphone wilt niks meer synchroniseren door.. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan na de "Blackra1n" jailbreak niet meer synchroniseren. Als ik op synchroniseren klik dan komt er een error van dat hij de foto's niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wilt niks meer synchroniseren door..
Ik kan na de "Blackra1n" jailbreak niet meer synchroniseren.
Als ik op synchroniseren klik dan komt er een error van dat hij de foto's niet kan vinden en daardoor kan hij helemaal niks synchroniseren. Is er iemand die mij kan helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is er echt niemand die me kan helpen? :S
|
|
|||
|
|||
Blackra1n blijkt wat problemen te geven, zoek even in het forum voor gerelateerde onderwerpen.
|
|
|||
|
|||
oke, bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 4 wilt niet meer herstellen | JuiCe1207 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-11 09:56 |
Cydia wilt niks meer updaten | angelus88 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-08-10 14:17 |
iPhone: iphone 2g die niet meer wilt werken | boesjans | Jailbreak | 2 | 12-08-10 11:21 |
IPhone wil niks meer synchroniseren | Jeppi | iPhone algemeen | 2 | 02-01-10 18:07 |
Iphone wilt niet meer aan | silvan28011975 | iPhone algemeen | 8 | 18-10-09 18:39 |
|
|