Legale iphone syncen met reservekopie oude (illegale) iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb een vraagje. Mijn oude iphone 2g heeft de geest gegeven en ik ga me nu de nieuwe aanschaffen. Mijn oude was eentje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Legale iphone syncen met reservekopie oude (illegale) iphone
Hey,
ik heb een vraagje. Mijn oude iphone 2g heeft de geest gegeven en ik ga me nu de nieuwe aanschaffen. Mijn oude was eentje uit de UK die ik gejailbreakd heb en simlock vrij gemaakt. Nu mijn nieuwe is eentje uit een apple-store. Is het veilig om mijn reservekopie van een oudere op een nieuwe te zetten. Mede door die jailbreak enzo? Heeft iemand er hier ervaringen mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reservekopie terugzetten op oude firmware | Guest-20191103144301 | iTunes | 0 | 13-03-11 18:31 |
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet | Captain Krimson | Overige providers Nederland | 0 | 28-02-11 15:46 |
3.1 reservekopie overzetten op iPhone met iOS 4.1? | hhaenen | iTunes | 0 | 28-09-10 15:20 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|