1,85 giga 'andere data' discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik sluitte m'n iphone vandaag aan en die herkende die als een andere ofzo en vroeg of de herstel data over te zetten, dat deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1,85 giga 'andere data'
ik sluitte m'n iphone vandaag aan en die herkende die als een andere ofzo en vroeg of de herstel data over te zetten, dat deed ik
nu, alles werkt goed maar er wordt 1,85 giga data aangegeven als 'andere data' in itunes er is helemaal neits dat zoveel inneemt ik heb eens overal de vinkjes weggedaan (muziek en films enz) zodat het allemaal af de iphone is, maar die 1,85 giga data blijft er ik heb geen idee wat dat is hoe krijg ik die weg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nja zoon oranje walk bedoel je? Mischien eens ff een restore doen want dit ken ik niej...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
nog steeds
tis dus in die balk in itunes dat dat staat ik heb wel apps geinstalleerd maar zeker geen 1,85 gig |
|
||||
|
||||
H,, odd... Tja het kan zijn dat hij het besturings systeem laat zien + apps... Geen id mischien eens met ssh een kijkje in de iPhone gaan nemen naar vreemde bestanden...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Mischeen dat hij na het herstellen Media Old op je iphone heeft gezet als data :S nooit van dit probeelm gehoord
|
|||
|
|||
hoe krijg ik dit weg?
ik zie niets abnormaal in file explorer op de iphone |
|
|||
|
|||
Heren en dame zie dit lijntje: https://forum.iculture.nl/f8/ap...swaptunes.html
|
|
||||
|
||||
Wie zegt dat meneer swaptunes heeft gebruik?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zal het eens proberen
ik had inderdaag swaptunes geinstalleerd, die app eens geopend om te zien, maar stond gewoon wat tekst, maar ik heb het nooit nog met een andere pc gebruikt |
|
|||
|
|||
Helaas komen de files niet los in een directory te staan maar in een database... was iets beter te beheren. Ik denk dat ze dit doen om kopieren tegen te gaan
Laat me even weten hoe het is gegaan.... ps alle data van itunes zal worden gewist op de iphone, hou daar wel even rekening mee! Laatst gewijzigd door kansloos; 16-01-08 om 16:06. |
|
|||
|
|||
met welke source vind ik bosstool?
|
|
|||
|
|||
[wiki=1806]Community Sources[/wiki] en [wiki=1805]BSD Subsystem[/wiki] heb je nodig
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je wisselt in feite tussen 2 databeestjes. Echter als je Swaptunes de-installeert en opnieuw installeert kan je het vergeten en werkt dit niet(bij mij dan) wat als resultaat geeft dat je 'andere' data krijgt te zien waar je niet bij kan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe krijg ik die andere data nu weg? ik heb bsd subsystem maar geen bosstools in installer alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Heb je de [wiki=1806]Community Sources[/wiki] al geinstalleerd? daarna krijg je meer resources...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk ook even op :
https://forum.iculture.nl/f1/ip...edir_from=2641 Ik heb zelf de volgende source waar de tool in zit: ModMyiFone: http://modmyifone.com/installer.xml Deze krijg je automatisch als je [wiki=1806]Community Sources[/wiki] installeerd Laatst gewijzigd door kansloos; 16-01-08 om 19:05. Reden: Aanpassing ivm juiste link |
|
|||
|
|||
ik het met bosstools gedaan, alles is eraf van muziek enz maar de andere data niet, die staat er nog 1,91 gig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-07-10 00:21 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
Iphone 4 giga | Kain | Unlock [archief] | 7 | 21-01-08 15:24 |
|
|