foto's op iphone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste DonJuan, Start itunes. sluit de iPhone aan. Dan zie je na enkele seconden in itunes in de linkerkolom "apparaten" staan met daaronder waarschijnlijk "intitled ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste DonJuan,
Start itunes. sluit de iPhone aan. Dan zie je na enkele seconden in itunes in de linkerkolom "apparaten" staan met daaronder waarschijnlijk "intitled playlist" klik daarop. Neem het tabblad foto's. Vink foto's synchroniseren aan en zoek onder de knop afbeeldingen die daarachter staat naar de map. Selecteer de map. zet geselecteerde mappen aan met een puntje in het rondje en zet een vinkje in de map in het venster dat je wilt synchroniseren. klaar. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Helaas nog steeds geen resultaat! Hoef ik van te voren op de iphone niets te installeren ofzo, bij apps. ?
Heb alles gedaan wat je schrijft, maar er komt niets op de iphone! Misschien bepaalde instellingen ofzo?? Nogmaals bedankt voor je reactie Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-07-09 om 21:09. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Ik gok dat het een vista probleem is, aangezien ik met XP wel moeiteloos foto's op m'n iPhone kon zetten.
De uitleg die wordt gegeven door DokterP is idd de normale weg die je moet lopen. Maar bij vista blijft hij gewoon hangen tijdens het synchroniseren, echter...muziek kan ik wel synchroniseren. Dus dat is wel een vreemd verhaal. Verwacht dat hier wel binnenkort een oplossing voor komt. Maar kl(*)te is het wel. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-07-09 om 21:10. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Inderdaad best kl*te!! In ieder geval bedankt voor jullie reacties..
Ik zal denk ik dan nog even moeten wachten voor de oplossing! Heb het trouwens op een XP pc geprobeerd, maar lukt ook niet, dezelfde klachten! Syncen op mijn iphone komt maar een seconde in beeld, daarna krijg ik de batterij weer in beeld..pffff best irri Maar ja, bedankt nogmaals... |
|
||||
|
||||
dit kan komen doordat je bij vista, jezelf als admin moet aanmelden , anders mag je niks.
Dus rechtermuis op itunes in de hoofdmap van itunes en open als admin succes
|
|||
|
|||
In mijn documenten staat een folder iPod Photo Cache daar zit 100Mb aan ithmb files in.
Zijn dat gescynce'te foto's? En kan ik die dan nog uitlezen? Groet, Dennis Laatst gewijzigd door damnet; 03-07-09 om 15:18. Reden: iPod Photo Cache cursief |
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen iphone. maar die komt er dinsdag aan.
maar probeer je firewale en virusscaner een uit te zetten. en dan de boel over pompen. Ik heb het namelijk een wel eens gehad met mijn oude telefoon. groetjes ike |
|
|||
|
|||
KAN IEMAND MIJ HELPEN??
als ik mijn foto's synchroniseer dan geeft die constant de foutmelding 1110 dus wat kan ik hier aan doen?? HELP ME! |
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten hoe dit op te lossen.
Het syncen van foto's gaat bij mij ook nog altijd niet goed. Op 2 iphones heb ik hetzelfde probleem...hij blijft maar synchroniseren ! (voorheen echter geen probleem mee gehad) Wat je wel kan proberen, maar dat heb je misschien allang gedaan, is Itunes opnieuws instaleren en evt. je telefoon herstellen. Beide hebben bij mij echter niets geholpen. Iemand nog meer ideeen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: hoge resolutie foto's op iphone zetten | Grdam | Muziek, foto & video | 0 | 27-11-10 20:58 |
foto's op iphone zetten | stephaniiee | Muziek, foto & video | 0 | 21-08-10 14:13 |
Windows: foto's op Iphone zetten niet mogelijk. | kevinwever | iTunes | 3 | 27-06-10 13:41 |
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 09-09-09 00:53 |
Foto: gemaakte foto's met Iphone op pc zetten | peterkraaijeveld | Muziek, foto & video | 8 | 21-04-09 19:08 |
|
|