//

foto's op iphone zetten

foto's op iphone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste DonJuan, Start itunes. sluit de iPhone aan. Dan zie je na enkele seconden in itunes in de linkerkolom "apparaten" staan met daaronder waarschijnlijk "intitled ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-03-08, 12:15
Dokter P Dokter P is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 8
Standaard

Beste DonJuan,
Start itunes. sluit de iPhone aan. Dan zie je na enkele seconden in itunes in de linkerkolom "apparaten" staan met daaronder waarschijnlijk "intitled playlist" klik daarop. Neem het tabblad foto's. Vink foto's synchroniseren aan en zoek onder de
knop afbeeldingen die daarachter staat naar de map. Selecteer de map. zet geselecteerde mappen aan met een puntje in het rondje en zet een vinkje in de map in het venster dat je wilt synchroniseren. klaar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-03-08, 16:18
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Helaas nog steeds geen resultaat! Hoef ik van te voren op de iphone niets te installeren ofzo, bij apps. ?
Heb alles gedaan wat je schrijft, maar er komt niets op de iphone!
Misschien bepaalde instellingen ofzo??

Nogmaals bedankt voor je reactie

EDIT
Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik helemaal niets op mijn Iphone kan zetten!
Iemand enig idee wat dit probleem kan zijn en hoe het op te lossen is?

Ben nu al twee avonden aan het zoeken maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Best frustrerend zo!
Kan iemand mij misschien helpen? Ik krijg dus gewoon niets overgebracht naar mijn iphone!


Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-07-09 om 20:09. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #23  
Oud 03-04-08, 15:14
Bulder Bulder is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik gok dat het een vista probleem is, aangezien ik met XP wel moeiteloos foto's op m'n iPhone kon zetten.

De uitleg die wordt gegeven door DokterP is idd de normale weg die je moet lopen. Maar bij vista blijft hij gewoon hangen tijdens het synchroniseren, echter...muziek kan ik wel synchroniseren. Dus dat is wel een vreemd verhaal.

Verwacht dat hier wel binnenkort een oplossing voor komt. Maar kl(*)te is het wel.

EDIT
OK het is me wel gelukt om foto's te synchroniseren. Alleen de uitleg wordt wat lastig.

- Als eerst moet je knopje 'foto's synchroniseren uit: ' aan vinken.
- Daarna selecteer je EEN map waar foto's in staan (LET OP!: als deze map ook weer onderverdeelt is in andere mappen lukt het synchroniseren niet, de map moet alleen uit losse foto's bestaan)
- Druk daarna op synchroniseren en klaas is kees. Als het goed is blijft hij nu niet hangen

Voorheen toen ik XP nog had kon ik een map selecteren die weer onder verdeelt was in submappen. Deze submappen verschenen dan in de lijst (de lijst 'geselecteerde mappen'). In deze lijst kon ik dan de mappen selecteren die ik wou synchroniseren.

Maar goed, dit is niet DE oplossing aangezien je nu maar elke keer 1 map kan synchroniseren, daarbij komt nog dat als je andere foto's wilt toevoegen hij tijdens het synchroniseren je oude foto's weer verwijderd.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben!


Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-07-09 om 20:10. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #24  
Oud 03-04-08, 17:06
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulder Bekijk bericht
OK het is me wel gelukt om foto's te synchroniseren. Alleen de uitleg wordt wat lastig.

- Als eerst moet je knopje 'foto's synchroniseren uit: ' aan vinken.
- Daarna selecteer je EEN map waar foto's in staan (LET OP!: als deze map ook weer onderverdeelt is in andere mappen lukt het synchroniseren niet, de map moet alleen uit losse foto's bestaan)
- Druk daarna op synchroniseren en klaas is kees. Als het goed is blijft hij nu niet hangen

Voorheen toen ik XP nog had kon ik een map selecteren die weer onder verdeelt was in submappen. Deze submappen verschenen dan in de lijst (de lijst 'geselecteerde mappen'). In deze lijst kon ik dan de mappen selecteren die ik wou synchroniseren.

Maar goed, dit is niet DE oplossing aangezien je nu maar elke keer 1 map kan synchroniseren, daarbij komt nog dat als je andere foto's wilt toevoegen hij tijdens het synchroniseren je oude foto's weer verwijderd.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben!
Blijft merkwaardig, dit soort problemen. Ik werk ook met Vista en herken niet wat je zegt. Ik heb wel degelijk één hoofdmap met een stuk of tien submappen, allemaal keurig zichtbaar op m'n iPhone na synchronisatie. Computers/GSM's: soms net mensen......
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #25  
Oud 03-04-08, 18:59
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Inderdaad best kl*te!! In ieder geval bedankt voor jullie reacties..
Ik zal denk ik dan nog even moeten wachten voor de oplossing!

Heb het trouwens op een XP pc geprobeerd, maar lukt ook niet, dezelfde klachten!
Syncen op mijn iphone komt maar een seconde in beeld, daarna krijg ik de batterij weer in beeld..pffff best irri

Maar ja, bedankt nogmaals...
  #26  
Oud 03-04-08, 22:24
ScorpiPhone's schermafbeelding
ScorpiPhone ScorpiPhone is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 4
Standaard

dit kan komen doordat je bij vista, jezelf als admin moet aanmelden , anders mag je niks.

Dus rechtermuis op itunes in de hoofdmap van itunes en open als admin


succes
__________________
Elk pc probleem is voor mij een uitdaging, ga net zolang door tot het werkt.
  #27  
Oud 03-07-09, 14:18
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard

In mijn documenten staat een folder iPod Photo Cache daar zit 100Mb aan ithmb files in.
Zijn dat gescynce'te foto's?

En kan ik die dan nog uitlezen?

Groet,
Dennis

Laatst gewijzigd door damnet; 03-07-09 om 14:18. Reden: iPod Photo Cache cursief
  #28  
Oud 03-07-09, 15:23
123iphone 123iphone is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb nog geen iphone. maar die komt er dinsdag aan.
maar probeer je firewale en virusscaner een uit te zetten.
en dan de boel over pompen.

Ik heb het namelijk een wel eens gehad met mijn oude telefoon.
groetjes ike
  #29  
Oud 10-08-09, 11:31
esthermarije esthermarije is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

KAN IEMAND MIJ HELPEN??

als ik mijn foto's synchroniseer dan geeft die constant de foutmelding 1110 dus wat kan ik hier aan doen??


HELP ME!
  #30  
Oud 10-08-09, 13:41
joes1 joes1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik zou het niet weten hoe dit op te lossen.
Het syncen van foto's gaat bij mij ook nog altijd niet goed. Op 2 iphones heb ik hetzelfde probleem...hij blijft maar synchroniseren !
(voorheen echter geen probleem mee gehad)

Wat je wel kan proberen, maar dat heb je misschien allang gedaan, is Itunes opnieuws instaleren en evt. je telefoon herstellen.

Beide hebben bij mij echter niets geholpen.

Iemand nog meer ideeen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: hoge resolutie foto's op iphone zetten Grdam Muziek, foto & video 0 27-11-10 19:58
foto's op iphone zetten stephaniiee Muziek, foto & video 0 21-08-10 13:13
Windows: foto's op Iphone zetten niet mogelijk. kevinwever iTunes 3 27-06-10 12:41
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? Anis Muziek, foto & video 0 08-09-09 23:53
Foto: gemaakte foto's met Iphone op pc zetten peterkraaijeveld Muziek, foto & video 8 21-04-09 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.