muziek van iphone --> itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mijn hard disc van mijn macbook is gecrashed en een data recovery was onmogelijk. Mijn time machine maakte ook geen backups van mijn muziek. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek van iphone --> itunes
hallo
mijn hard disc van mijn macbook is gecrashed en een data recovery was onmogelijk. Mijn time machine maakte ook geen backups van mijn muziek. nu zou ik mijn muziek van mijn iphone overzetten op mijn macbook. Telkens als ik dit wil doen zegt itunes dat ik alle muziek van mijn mac (niks dus) ga zetten op mijn iphone. ik wil nu net het omgekeerde doen. weet iemand raad? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rechtermuisknop op "iPhone van <jouw naam>" en dan Aankopen overzetten.
|
|||
|
|||
hartelijk bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek van externe HD met iTunes luisteren op iPhone via Wi-Fi? | remisc | Muziek, foto & video | 11 | 27-06-11 15:28 |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? | GasGasR6 | Muziek, foto & video | 9 | 22-05-10 22:11 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
muziek van iPhone in iTunes zetten | iRunner | Archief | 1 | 31-12-08 19:58 |
|
|