//

Apps "Update niet beschikbaar"

Apps "Update niet beschikbaar" discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn apps wil updaten krijg ik de hele tijd deze foutmelding: " Deze update is niet beschikbaar. Je moet het te updaten artikel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-10, 00:50
Summy Summy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard Apps "Update niet beschikbaar"

Als ik mijn apps wil updaten krijg ik de hele tijd deze foutmelding:

" Deze update is niet beschikbaar. Je moet het te updaten artikel eerst hebben gekocht. Tik Koop om het nu te kopen "

Ik heb geen idee waar dit vandaan komt. Dit gebeurd me met alle apps, ook met de gratis versies!

Op google en hier op het apple-forum en hier kan ik er niets over vinden, heeft misschien toch iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-10, 18:28
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

dat heb ik laatst ook gehad. Ik kan op 2 namen inloggen in itunes en als ik dan via de andere naam inlogde, kon ik de updates wel gewoon krijgen. en vice versa.
Wel zag ik in itunes iets waarvoor ik instemming moest verlenen. Ik weet niet meer wat het was, maar nu heb ik er geen last van.

Succes.

Greetz.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes account "dit apple id is niet beschikbaar" myirtici iTunes 1 25-10-10 19:49
"Bluetooth niet beschikbaar" druppers Archief 1 19-04-10 10:13
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 14:57
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.