//

Itunes herkend Iphone niet

Itunes herkend Iphone niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb mijn iphone 3gs naar 3.1.3 geupdate + Jailbreak. Nou wou ik weer synchroniseren maar lukte niet. Itunes zag mijn iphone maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-04-10, 18:59
myirtici myirtici is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 15
Standaard Itunes herkend Iphone niet

Hallo allemaal,

Ik heb mijn iphone 3gs naar 3.1.3 geupdate + Jailbreak. Nou wou ik weer synchroniseren maar lukte niet. Itunes zag mijn iphone maar als ik met rechtermuis knop op iphone klikte stond er alleen verwijderen. nou wil ik mijn contacten en mails terug kunnen zetten.

mijn vraag is op mijn imac heb ik windows 7 en mac osx draaien, kan ik in windows ergens mijn contacten kopieren naar mac osx dat ik daar met itunes kan synchroniseren want onder osx heb ik mijn app's kunnen synchroniseren.
Ik heb laatste versie itunes 64 bit, al tal keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

(kan het zijn dat contacten verwijderd zijn omdat ik itunes al paar keer verwijderd heb).

alvast bedankt.

groetjes
myirtici

Laatst gewijzigd door myirtici; 16-04-10 om 17:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-10, 11:51
ydiffie ydiffie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een nieuwe Iphone gekocht. Bij een officieel adres. Maar Itunes geeft na aansluiten van mijn iphone constant de melding itunes kan geen aanbiedersgevens uit de synchronisatiebox halen. Ik heb al een aantal keren itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Ik werk met windows 7 en een oudere versie van itunes installeren wordt niet geaccepteerd door itunes en windows. Ik moet de 64 bits versie installeren. Is er nu werkelijk geen enkele mogelijkheid om dit aan de praat te krijgen.

bedankt Ydiffie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes herkend de iphone niet fleurbelt iTunes 7 21-01-11 13:25
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! Trandy iTunes 12 21-12-10 23:10
Mac OS X: iTunes herkend mijn iPhone niet Zam iTunes 1 04-12-10 09:07
Windows: Iphone word niet herkend in iTunes WouterNL iTunes 15 20-07-10 16:57
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.