Itunes bestandsnamen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even vlug een vraagje. In itunes staan mijn liedjes er zo in: Itunes :: screen-capture-1.png picture by T_Verhoeven - Photobucket Dat terwijl de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes bestandsnamen
Ik heb even vlug een vraagje.
In itunes staan mijn liedjes er zo in: Itunes :: screen-capture-1.png picture by T_Verhoeven - Photobucket Dat terwijl de titel zo is: Itunes :: screen-capture-2.png picture by T_Verhoeven - Photobucket In itunes komt er dus een nummer voor te staan, en dit heb ik bij het ene nummer wel, en het andere weer niet! Daardoor klopt de alfabetische volgorde niet meer. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit bij allebei gelijk komt te staan? ps: via de zoekfunctie en google kreeg ik mijn probleem niet gevonden, als deze vraag al een keer gesteld is (met antwoord uiteraard) post dan aub een linkje naar het topic Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het nummer beste zelf verwijderen,hopenlijk zijn het er niet teveel die je zo moet bewerken.
het nummer selecteren en op CMD+I drukken en eens bij info kijken of gewoon dubbel klikken op het aan te passen nummer. het ligt aan het importeren van de cd's of mp 3 hoe de nummeringen ervoor staan
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niemand weet hier een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
Toch nog maar een verzoekje
|
|
||||
|
||||
Probeer je mp3 files eens behoorlijk te taggen
|
|||
|
|||
Maar toch bedankt voor je antwoord!
|
|
||||
|
||||
Ik had dat best wel gelezen hoor maar toch blijft mijn tip hetzelfde, je gebruikt een Mac dus weet ik niet zo snel een programma daarvoor maar in Windows gebruik ik Tag & Rename en daarmee is het mogelijk om in batch te taggen.
Super handig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Te lange bestandsnamen | rushhour | iPhone algemeen | 3 | 06-10-09 01:56 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|