overzetten progs en agenda vanaf pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Mijn iPhone is teruggenomen door T-Mobile. Ik krijg nu een nieuwe iPhone. Ik had al diverse programmaatjes gekocht, die nu nog op mijn pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
overzetten progs en agenda vanaf pc
hallo,
Mijn iPhone is teruggenomen door T-Mobile. Ik krijg nu een nieuwe iPhone. Ik had al diverse programmaatjes gekocht, die nu nog op mijn pc staan in iTunes. Ook sychroniseerde ik mijn agenda in Outlook met de iPhone. Als ik het goed heb begrepen, dan sychroniseert de agenda van de iphone naar de pc. Maar het moet nu dus andersom: de agenda moet vanaf de pc naar de iphone. Mijn vragen: 1. Hoe kan ik de gekochte programmaatjes weer op de nieuwe iPhone krijgen? 2. Hoe krijg ik de agenda-afspraken op mijn pc naar mijn iPhone? Dank jullie wel voor de hulp. vrgr Joyce |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier.. ik wil ook mijn laptop (apple) synchroniseren (de agenda) met mijn iPhone en niet andersom..
Hulp.. HULP.. |
|
||||
|
||||
Ik kreeg verleden week een nwe i-phone
en vanaf mijn windows pc ging dit geheel vanzelf. Ik hing m'n nwe i-Phone eraan en even later alles er op, geweldig!
|
|||
|
|||
Bij mij werkte dat niet maar na een harde reset (logisch) was het opgelost..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook | bregjevanp | iTunes | 2 | 05-04-11 19:50 |
Outlook agenda overzetten in windows live agenda | wous5 | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 08:57 |
Agenda exporteren vanaf iPhone | nverdonschot | iTunes | 9 | 23-10-09 19:32 |
contact en agenda gegevens overzetten hoe te handelen? | Indygo | iPhone algemeen | 0 | 10-11-07 15:54 |
|
|