van PC naar i-Phone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi, Door een instelfout ben ik mijn contacten met de letters A t/m G in mijn i-Phone kwijt. Mijn fout was dat ik syncte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
van PC naar i-Phone
hoi hoi,
Door een instelfout ben ik mijn contacten met de letters A t/m G in mijn i-Phone kwijt. Mijn fout was dat ik syncte naar MobileMe vanaf zowel een windows PC als een Mac. Nu heb ik gelukkig nog 1 PC waarop nog een complete contactenlijst staat, maarrrrrr hoe krijg ik die lijst op m'n i-Phone? want als ik m'n foon aan de PC hang, dan gaat i-tunes automatisch syncen vanaf de i-Phone, terwijl ik juist andersom wil syncen. [edit] auto sync staat inmiddels uit en ik vond een backup van april, hoe zet je die nu terug? - kan ik reverse instellen; - moet ik soms eerst de volledige lijst wissen - kan ik via winscp mss het juiste bestand kopiëren en plakken in m'n i-phone (hoe heet dan dit bestand, waar vind ik dit op een windows machine?) Veel vragen, is er een antwoord? I hope so. tnx [edit] Toen typte ik net het juiste zoekwoord in [terugzetten] en verscheen het juiste antwoord van Gonny in Google. tnx, helemaal gelukt. Nu eens kijken of ik alleen m'n agenda van MobileMe naar m'n i-Phone krijg en ik ben weer helemaal b(l)ij!
cIao "Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen". Laatst gewijzigd door NesCio01; 24-05-10 om 10:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van i-phone naar pc | edakanja | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 23:55 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Windows: Muziek van i-pod touch naar i-phone | Fellow | iTunes | 0 | 18-06-08 12:54 |
telnummers op sim naar phone | cwsmdb | Archief | 8 | 27-02-08 21:09 |
Namen van simcard naar i phone??? | plazapeet | Archief | 1 | 21-02-08 22:41 |
|
|