iCal syncen met mijn iPhone en niet andersom? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben zojuist de trotste eigenaar geworden van een iPhone. Deze heb ik van mijn vader gekregen gezien zijn abonnement afliep en hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCal syncen met mijn iPhone en niet andersom?
Hallo iedereen,
Ik ben zojuist de trotste eigenaar geworden van een iPhone. Deze heb ik van mijn vader gekregen gezien zijn abonnement afliep en hij een nieuwe iPhone kreeg. Nu staat zijn agenda helemaal vol met afspraken en zodra ik mijn agenda op mijn laptop (iCal) wil synchroniseren met de telefoon wilt hij alle afspraken van mijn vader overnemen op mijn laptop. Ik wil uiteraard gewoon mijn agenda van mijn laptop synchroniseren met mijn iPhone en niet andersom. Hoe ga ik dit voor elkaar krijgen? Zonder dat mijn agenda op mijn laptop vol staat met de afspraken van mijn vader? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is al gelukt, maar niet echt ideaal. De enigste manier was een harde reset uitvoeren.. dan maar zo...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCal synct niet met iPhone en andersom | bushok | iTunes | 6 | 02-02-10 18:41 |
Twee iPhones syncen met iCal en Google Calendar | EEQS | iTunes | 12 | 21-08-09 08:49 |
Probleem met syncen (ical) | mwagena | iTunes | 2 | 16-08-08 22:37 |
outlook 2003 syncen met ical | Hoolaa | iTunes | 11 | 23-06-08 21:28 |
Ical syncen met meerdere mac's | Baster | iTunes | 2 | 06-02-08 21:12 |
|
|