Synchroniseren met itunes probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben sinds gisteren een nieuwe computer aangekocht. Ik heb zonet itunes op deze computer geïnstalleerd om verbinding te maken met mijn iphone. Volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren met itunes probleem
Hallo
Ik ben sinds gisteren een nieuwe computer aangekocht. Ik heb zonet itunes op deze computer geïnstalleerd om verbinding te maken met mijn iphone. Volgende fout wordt weergegeven wanneer ik dit probeer: Itunes kan geen verbinding maken met deze iphone, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan. De iphone blijft het geluid maken dat hij verbonden is en dan weer niet,... Ook mijn apps die ik heb aangekocht zijn nu niet bereikbaar aangezien ze niet openen. Wie kan mij hierbij helpen? Met vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met synchroniseren | basjuh93 | iPhone algemeen | 1 | 22-12-10 22:35 |
Windows: Itunes bibliotheek synchroniseren > probleem | oliebol | iTunes | 0 | 15-04-10 12:05 |
Nieuwe Laptop..Itunes synchroniseren..Probleem | steven4life | iTunes | 1 | 09-09-09 15:01 |
Probleem Programma's Synchroniseren met itunes | Gerdine | iPhone Apps | 4 | 01-05-09 23:15 |
|
|