Hulp gezocht bij updaten firmware discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het update naar firmware 3.1.3. heeft mijn zoon de stekker eruit getrokken. Hij ziet alleen maar het appeltje met een gedeeltelijke gevulde balk. Weten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hulp gezocht bij updaten firmware
Tijdens het update naar firmware 3.1.3. heeft mijn zoon de stekker eruit getrokken. Hij ziet alleen maar het appeltje met een gedeeltelijke gevulde balk. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen. Hang ik hem weer aan iTunes en ga gewoon verder of moet ik een reset doen ofzo?
Alvast bedankt voor de hulp. Met groet, Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hou de home- en sleepknop tegelijk ingedrukt, ongeveer 20 seconden. De iPhone gaat dan uit. Probeer daarna eerst of na indrukken van de sleepknop de iPhone weer werkt. Zo niet, zet de iPhone in DFU-modus en update op die manier. DFU lukt altijd maar kost soms enige moeite. Succes!
|
||||
|
||||
Thanks!
Citaat:
Bedankt voor de tip. iPhone is weer in werking.....gelukkig! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hulp gezocht bij update firmware | meijermargreet | Jailbreak | 46 | 17-10-10 00:44 |
hulp bij updaten firmware | gram | iPhone algemeen | 2 | 15-06-10 13:48 |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
Hulp bij firmware herstellen | knuf | iPhone algemeen | 1 | 23-01-09 23:52 |
iPhone: Hulp nodig bij updaten naar 2.1 | Dazzle | Jailbreak | 7 | 28-09-08 14:44 |
|
|