Synchronisatie probleem met Itunes 9.2 opgelost??? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Thanks! Dus de vraag om dit te installeren wordt gesteld bij de installatie van OS4? Bij het updaten van iTunes naar 9.2 heb ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thanks! Dus de vraag om dit te installeren wordt gesteld bij de installatie van OS4? Bij het updaten van iTunes naar 9.2 heb ik deze vraag namelijk niet gehad (althans, ben me er niet van bewust).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij wel in ieder geval. Normaal klik ik extra dingen automatisch meteen weg. Had ik nu ook bijna gedaan, maar dit keer las ik even de beschrijving waaruit bleek dat het nodig is om goed te kunnen synchroniseren met windows en outlook.
Kom je het niet tegen (om wat voor reden dan ook), dan moet je dat vast ergens los kunnen vinden. Succes |
|
|||
|
|||
Dit is de oplossing: http://support.apple.com/kb/TS3398
Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met maken van herstelpunt en synchronisatie via itunes | Fransman | iTunes | 0 | 03-11-10 18:03 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Internet probleem met KPN opgelost | Voltagethe | KPN | 7 | 14-01-09 22:04 |
Bluetooth probleem BMW opgelost met firmware 2.0 | Bounce | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-10-08 10:47 |
|
|