jailbreak en account itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) kun je met een gejailbreakte iphone (en app********nc) zonder zorgen een itunes account aanmaken voor de gratis apps ? of kan dit problemen geven, met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak en account itunes
kun je met een gejailbreakte iphone (en app********nc) zonder zorgen een itunes account aanmaken voor de gratis apps ? of kan dit problemen geven, met de appsyncted apps en de gratis apps ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee dit maakt niet uit heb ik ook tijden gehad. tot ik besloot dat het eigenlijk belachelijk wad at ik niet gewoon die 80 cent tot 2 euro gewoon zelf betaalde
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
iTunes account | leonardvgurp | iPhone Apps | 4 | 21-01-11 04:28 |
oude itunes account verwijderen/jailbreak | tiger1050 | iPhone Apps | 1 | 03-01-11 20:40 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken | koi | Archief | 2 | 30-11-08 16:16 |
|
|