//

Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library?

Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar nog geen antwoord kunnen vinden (bos, bomen ): ik hoop dat iemand een oplossing weet. Ik heb mijn foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-10, 09:58
ICB ICB is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library?

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar nog geen antwoord kunnen vinden (bos, bomen ): ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Ik heb mijn foto's op m'n PC gebackupt, en na een restore van mijn iPhone wil ik deze terugzetten naar mijn iPhone. Via iTunes gaat dit echter naar de map 'Photo library' en niet naar camera roll (en iTunes compressed de foto's ook nog eens zwaar: zijn pixelig ).

Is er een manier dat ik mijn foto's naar camera roll krijg? Of iig dat ze niet gecomprimeerd op mijn iPhone komen? Plakken naar DCIM wil ook niet...

(iPhone 3GS, 3.1.3, jailbroken met Spirit)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
camera, foto, itunes, roll, synchen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Geen foto's in photo library, wel gemaakt Hosley Muziek, foto & video 5 04-07-08 15:20
Foto: foto's van uw camera naar iphone op reis jan10 Muziek, foto & video 7 18-06-08 10:49
Foto: Kwaliteit foto's Photo Library? DHCN Muziek, foto & video 2 01-06-08 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.