Itunes niet te installeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmorgen, Ik wilde deze morgen mijn itunes updaten zoals gevraagd. Dat ging steeds niet door een windows installer fout. Als advies stond er op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes niet te installeren
Goedenmorgen,
Ik wilde deze morgen mijn itunes updaten zoals gevraagd. Dat ging steeds niet door een windows installer fout. Als advies stond er op de apple site de gehele itunes te verwijderen en te herinstalleren. Je raadt het al: zelfde fout en kan nu dus geen itunes meer installeren. Heb heel google al afgespeurd maar nog geen oplossing gevonden. Wie o wie kan mij helpen? Met vriendelijke groet, Bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heel vreemd: na een nieuwe opstart toch gelukt lijkt het wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes 10 wilt niet installeren!? | aaitunessuckt | iTunes | 0 | 27-12-10 03:46 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
ik kan itunes 9 niet installeren | Paul MT | Archief | 3 | 21-11-09 15:20 |
Windows: itunes kan niet installeren | d'd daaf | iTunes | 6 | 29-06-09 13:18 |
Windows: itunes 7.7.1 wil niet installeren | Pjb | iTunes | 2 | 08-08-08 09:38 |
|
|