//

Nieuwe MacBook hoe nu iPad synchroniseren

Nieuwe MacBook hoe nu iPad synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben niet zo'n super ervaren Mac gebruiker en heb nu een vraagje over mijn account's voor iTunes icm de synchronisatie van mijn iPad. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-07-10, 09:55
Zeke_NL Zeke_NL is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 22
Standaard Nieuwe MacBook hoe nu iPad synchroniseren

Ik ben niet zo'n super ervaren Mac gebruiker en heb nu een vraagje over mijn account's voor iTunes icm de synchronisatie van mijn iPad. Ik heb twee accounts één in Amerika en één in Nederland. De meeste applicaties heb ik gekocht via mij Amerikaanse account middels de gift card truck omdat er destijds alleen daar nog maar iets bruikbaars was te krijgen. Als ik de iPad nu aansluit op mijn nieuwe MacBook krijg ik de melding dat hij gewist zal worden in ik moet er natuurlijk niet aan denken dat ik voor een klein vermogen aan app's dadelijk kwijt ben.

Ik heb al wel mijn nieuwe iPhone gesynchroniseerd en heb gemerkt dat de app's, die ik voor de iPad heb gekocht, zichtbaar zijn geworden onder programma's nadat ik beide accounts had aangemaakt. Sterker nog, bepaalde programma's, die ook een versie voor de iPhone hebben, werden automatisch op de iPhone geïnstalleerd. Dat geeft me eigenlijk de indruk dat het allemaal wel goed zal gaan maar, wil het toch graag voor de zekerheid van een ervaren gebruiker horen.

Groet,

Bert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe kan ik nieuwe apps synchroniseren? iMasteri iTunes 4 22-04-11 07:31
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook heli53 iTunes 3 19-11-10 11:35
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 21:49
Mac OS X: Help! nieuwe macbook hoe nu synchroniseren? RvdBerg iTunes 4 19-07-09 11:46
Alle iDevices: hoe moet ik jailbreaken met nieuwe macbook? hanterink Jailbreak 4 08-01-09 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.