Nieuwe Iphone 4, hoe update verhinderen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg morgen mijn Iphone 4 binnen. Deze zal nog 4.0.1 draaien. De kans is echter groot dat Apple morgenmiddag geen 4.0.1 meer zal signen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone 4, hoe update verhinderen?
Ik krijg morgen mijn Iphone 4 binnen. Deze zal nog 4.0.1 draaien. De kans is echter groot dat Apple morgenmiddag geen 4.0.1 meer zal signen.
Verplicht mij dit updaten naar 4.0.2 bij eerste keer aansluiten/registreren op Itunes? Iemand tips hoe ik 4.0.1 kan behouden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgends mij heeftnapple een update nog nooit verplicht. Het geeft wel melding maar dat kan je wegklikken
|
|
||||
|
||||
Er komt dan in beeld dat er een update is, maar volgens mij is die nooit verplicht.
|
|
||||
|
||||
Standaard stond er iOS 4.0 op de iPhone bij de release. Kan zijn dat het nu veranderd is bij de nieuwe leveringen.
|
||||
|
||||
als je de popup krijgt van updaten kan je het aanvinken dat je het niet wil
|
|
|||
|
|||
De iPhone die ik gisteren geleverd kreeg draaide inderdaad iOS 4.0.1.
|
|
|||
|
|||
kans dat er nu al 4.0.2 opstaat lijkt mij niet erg groot. blobs opslaan zal niet meer gaan. dan gewoon geen rare dingen met je iphoney doen en hopen dat 4.1 inclusief jailbreak er snel komt voor het geval dat
|
|
||||
|
||||
met TinyUmbrella kun je volgens mij altijd SHSHs opslaan. Denk dat je wel kunt activeren zonder verplicht een update te moeten doen. Er vanuit gegaan dat de laatste versie er nog niet op staat..
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
Nieuwe iPhone 3Gs hoe cydia erop? | johngossen | Archief | 2 | 26-08-09 20:37 |
Hoe iPhone synchroniseren met nieuwe iTunes | HBosss | iTunes | 8 | 11-01-09 19:54 |
hoe ik krijg ik nieuwe spelletjes op iphone | wmaxim | iPhone Apps | 1 | 19-07-08 13:16 |
|
|