verlanglijst werkt niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren werkt mijn verlanglijst niet meer. (op twee verschillende pc's). Ik kan geen apps meer toevoegen aan mijn verlanglijst. Ook als ik me afmeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verlanglijst werkt niet meer
Sinds gisteren werkt mijn verlanglijst niet meer. (op twee verschillende pc's). Ik kan geen apps meer toevoegen aan mijn verlanglijst. Ook als ik me afmeld en opnieuw aanmeld gebeurd er niets.
Het heeft altijd prima gewerkt, op twee verschillende pc's. de diagnostische tests zijn ok Itunes versie: iTunes 9.2.1.5 Tevens zijn de pijltje op button om apps te selecteren vervormd en is de tekst in het menu "Hellp -> info Itunes " in allemaal symbolen ipv letters. erg vreemd. Iemand anders ook dit probleem Laatst gewijzigd door bligtvoet; 19-08-10 om 18:03. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opgelost, heb de tijdelijke internetbestanden verwijderd, toen was het opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|