Itunes error discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers Hier het probleem heb een Iphone via 1.1.2 upgegrade naar 1.1.3 via itunes de allernieuwste unlocker er op los gelaten en alles werkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes error
Beste lezers
Hier het probleem heb een Iphone via 1.1.2 upgegrade naar 1.1.3 via itunes de allernieuwste unlocker er op los gelaten en alles werkte perfect kon bellen enz vanwege sommige software die niet werkte gedowngrade naar 1.1.2 maar nu werkt de telefoon helemaal niet meer blijf maar in de emergency modus zitten Als ik hem wil herstellen in Itunes dan krijg ik een wit scherm op mijn Iphone en na lang wachten de melding Onbekende fout 1601en kan ik de telefoon niet meer goed in de herstelmodus krijgen na de homeknop en de powerknop Zwart scherm powerknoplosgelaten met de homeknop ingedrukt resultaat niets Kortom Help help Phony |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat je wilt herstellen naar 1.0.2. Welke hopeloos verouderde handleiding gebruik je eigenlijk?
Kijk even in de wiki. |
|
||||
|
||||
- Downgraden naar 111
- Jailbreak - Update naar 112 - Jailbreak - Update 113 - Unlock Voor al deze zaken is er een guide te vinden in de wiki. En klaar... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 9 in Itunes | Wezzz78 | iTunes | 0 | 21-10-10 21:13 |
Error 23 iTunes | CoenG | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-06-10 09:37 |
Itunes Error 9 | Hamertej | Archief | 2 | 14-03-10 22:40 |
error (-53) in itunes | mosdef | iTunes | 0 | 06-10-09 18:46 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|