iTunes error 3194 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Asseldonk97 Hoi ik heb ongeveer hetzelfde probleem maar ik heb een niet gejailbreakte ipod touch 4g en als ik wil update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja... gewoon een # ervoor zetten. Dan lukt het updaten weer. Mocht het niet werken kan je het #je weer weghalen en staat alles weer zoals het was en kan je weer verder zoeken . Bij mij werkte het iPhone 4 uit hong kong (geen jailbreak) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
3194
in umbrella naar advanced gaan, dan staan er verschillende boxen aangevinkt, er staat er 1 waarschijnlijk aangevinkt met daarin een text dat als je wilt recoveren dat je deze NIET moet aanvinken.
als je deze box ontvinkt hebt dan opslaan rechtsonderin en dan kan je weer via itunes, zover was ik zelf vanacht gekomen met diezelfde foutmelding. bij mij deed itunes het meteen weer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gewoon de host file naar bureau blad gesleept dan de regel verwijdert en het bestand weer opgeslagen dan hem weer terug zetten in de map en toen weer geprobeerd te update en hij deed het !!!!! dus voor iedereen met hetzelfde probleem probeer dit is. Ik hoop dat het helpt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hosts aanpassen werkte niet.. |
|
|||
|
|||
ik zit ook met dit probleem ik wil zo graag mn iphone jailbreaken maar weet niet hoe.Ik kom er niet goed uit op internet. Ik heb greenpoisen gedaan maar de loader wil niet openen. Nu heb ik snowbreeze gedaan en krijg dus die 3194 foutcode. Ik heb een iphone 3gs ios 4.1 maar bootrom 05.14.02 is die nu wel of niet te jailbreaken please iemand help me alsjeblieft !!! tnkss
|
|
||||
|
||||
Je hebt baseband 5.14.02 (niet bootrom).
Welke iOS versie probeer je met sn0wbreeze te installeren? Heb je daar wel SHSH blobs voor?
|
|||
|
|||
Ik heb met 4.1 gedaan de versie filmware, en nee geen shsh blobs;( betekend dit dat er geen jailbreak is? Bedankt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak) Jij kunt (op dit moment) dus alleen 4.3.3 installeren (en jailbreaken). |
|
|||
|
|||
Oh oke , maar dan heb ik toch een gejailbreakte iphone das toch goed dan!! Bedankt voor de hulp :>
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je bootrom bijwerken?
Waar heb je dat gezien? Gebruik gewoon de handleiding voor 4.3.3 op deze site (en ga dan aub in dat topic verder). |
|
|||
|
|||
nou hier heb ik alles gecheckd Ultimate jailbreak and unlock wizard en als ik mijn opties selecteer zie ik dat de bootrom die ik nu heb er niet te selecteren valt
|
|
|||
|
|||
Thx! dit werkte voor mijn 3Gs. Had hetzelfde probleem bij het updaten van 4.3.2 naar 4.3.3
|
|
|||
|
|||
Error 3194 tijdens update van 4.3.2 naar 4.3.3
Citaat:
Toppie bedankt voor de info |
|
|||
|
|||
Fout 3194 op een nieuwe iPod Touch
Oke, dus ik wil mijn iPod Touch (4G, 32 GB) updaten naar 4.3.3 (staat nu op 4.3.1).
Hij is net nieuw, gisteren gekocht, en ik heb hem niet gejailbreaked (die fout komt daarvan?). Steeds als hij net bij "Update controleren bij Apple" is, dan krijg ik de foutmelding Kan dit komen doordat ik mijn vorige iPod Touch (4G, 8GB, jailbroken, ook 4.3.1) soms aan iTunes hing? (PS die is nu officieel kapot dus daar kan ik niks mee) Weet iemand hier raad mee? PC 1 details: - OS: Windows Vista SP1 - iTunes: 10.3.1 (dacht ik, is wel de laatste, 5 minuten geleden geupdate) - Geprobeert: Ja PC 2 details: - OS: Windows XP SP3 - iTunes: ? - Geprobeert: Nog niet (ik zal trouwens mijn details even updaten) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2011 om 14:31 ---------- Heb net recovery mode geprobeert maar ook daar gaf iTunes me de fout :S |
|
||||
|
||||
Je hosts file klopt waarschijnlijk niet...
Zoek daar eens op in dit forum. |
|
|||
|
|||
Bij TinyUmbrella naar je device gaan dan advanced en dan Cydia Hosts uitschakelen, hopla ;]
|
|
|||
|
|||
Bedankt beiden voor de reacties
@XIII: Ik zal daar eens naar kijken Als ik het goed begrijp, dan moet je na die tweak je computer herstarten? Of hoeft dat niet persé? @Jorn1996: De iPod is niet gejailbreaked, dus daar kan het niet aan liggen :-\ (ik heb geen TinyUmbrella op mijn computer staan, en ik heb mijn iPod er nog nooit mee gebruikt) EDIT: Dit staat in mijn hosts bestand: 74.208.10.249 gs.apple.com Maar die staat niet helemaal bovenaan. Ik heb namelijk begrepen dat dit wel moet, maar ik wil er heel graag zeker van zijn voordat ik Windows opnieuw kan installeren (ja ik ben een zeurpiet ) Laatst gewijzigd door Yoshi2889; 10-06-11 om 23:26. |
|
||||
|
||||
Je gaat toch niet echt Windows opnieuw installeren omdat er misschien 1 regel op de verkeerde plek staat in een tekstbestandje?
(en dus met notepad is aan te passen) |
|
|||
|
|||
Nee maar ik wil precies zeker weten of ik alles goed doe, snap je
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
error 3194 op NIET gejailbreakte iphone 3gs | dendirk | iPhone algemeen | 12 | 01-06-11 18:00 |
Windows: Error 3194 bij upgrade naar 4.3.3. | arttext | iTunes | 2 | 08-05-11 15:14 |
iPhone 4 downgrade 4.2.1-4.1 '3194 error' | dampendedrol | iPhone algemeen | 13 | 27-12-10 13:44 |
iPhone: iPhone kopen error 3194?? | hockeyboer | Jailbreak | 7 | 30-09-10 00:09 |
iPhone: update 3gs van 3.1.3 naar 4.0 geeft 3194 error | hockeyboer | Jailbreak | 4 | 11-09-10 23:00 |
|
|