iTunes error 3194 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, heb alles geprobeerd wat er allemaal voor mogelijkheden hier genoemd zijn bij foutcode 3194 maar bij mij werkt het updaten naar 4.3.3 nog steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou, heb alles geprobeerd wat er allemaal voor mogelijkheden hier genoemd zijn bij foutcode 3194 maar bij mij werkt het updaten naar 4.3.3 nog steeds niet(gejailbreakte Ipad)
Nu aan het proberen op een laptop waar nog geen itunes opstond, dus ik wacht nog even af. edit; gelukt op de andere laptop, maar nu problemen met jailbreaken, dat word weer herstellen dus. Laatst gewijzigd door michelv.; 09-07-11 om 12:45. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op de laptop van mijn vriendin lukte het wel. Na wat zoeken kwam ik op de site van MS terecht en daar stond de oplossing. Hoe kan ik het Hosts-bestand opnieuw instellen op de standaardwaarden? Het programma doet alles zelf en daarna ff de laptop/pc/mac opnieuw opstarten. Bij het starten van iTunes nog sceptisch maar het werkte! Kan nu dus weer lkkr via mijn eigen laptop mijn iPhone updaten.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het dus niet :-( Heb steeds problemen met mijn 3G verbinding, af en toe moet ik hem heropstarten zodat ik terug verbinding heb. Nu lukt het niet meer en ik wil eigenlijk vanaf 0 terug beginnen en tegelijk een update doen. Ik zit nu op 4.2.1 en zou graag naar 4.3.3 gaan of 4.3.5. Via iTunes update gedaan en geeft dus steeds de fout 3194 weer...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb alles geprobeerd. hosts file veranderd tot aan het eerder genoemde programmaatje van MS zelf. Tot nu toe heeft niets gewerkt. Iemand nog opties over?
|
|
|||
|
|||
Kan iemand eens contact met mij opnemen, zit met een hopeloos probleem, ik geraak LICHTJES gefrustreerd, en heb mijn gsm dringend nodig voor het werk. Als iemand hem kan fixen, word die er voor betaald randy_verhulst@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
niks werkt bij mij.... host 10x veranderd alles geprobeerd, op mac.. op een windows laptop... hopeloooos tinyumbrella staat ook uitgevinkt...
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
error 3194 op NIET gejailbreakte iphone 3gs | dendirk | iPhone algemeen | 12 | 01-06-11 18:00 |
Windows: Error 3194 bij upgrade naar 4.3.3. | arttext | iTunes | 2 | 08-05-11 15:14 |
iPhone 4 downgrade 4.2.1-4.1 '3194 error' | dampendedrol | iPhone algemeen | 13 | 27-12-10 13:44 |
iPhone: iPhone kopen error 3194?? | hockeyboer | Jailbreak | 7 | 30-09-10 00:09 |
iPhone: update 3gs van 3.1.3 naar 4.0 geeft 3194 error | hockeyboer | Jailbreak | 4 | 11-09-10 23:00 |
|
|