iTunes error 3194 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, maar dat ligt heus niet aan je hele windows, bespaar je moeite...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja, maar dat ligt heus niet aan je hele windows, bespaar je moeite
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
even melden dat ik het zelfde probleem had , op een andere pc is de update wel goed verlopen . het probleem zit dus op mijn pc , de vraag is waar
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik wel, het was ook bedoeld op de manier van 'ik ben voorzichtig'
Zal het vandaag eens uitproberen. En als het niet werkt gooi ik DFU erbovenop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
fijn dat het heeft geholpen |
|
||||
|
||||
//Verschillende topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Dankje, ik zal het nieuwe topic eens doorbladeren
(sorry voor het maken van een dubbel topic) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juni 2011 om 14:43 ---------- Het trucje met het verwijderen van de regel in "hosts" heeft geholpen Erg bedankt allemaal! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dankdankdank
wederom doet de zoek functie precies wat ie moet doen en met dank aan alle ervaringsdeskundigen en probleemoplosser ben ik van Error 3194 af.
hoefde zelf niet eens de vraag te stellen dank allen
|
|||
|
|||
Nou sorry hoor, ik kan er niets aan doen dat de zoekfunctie niet de gewenste resultaten geeft :-/
|
|
|||
|
|||
Wat een tering programma zeg op mijn PC lukt het niet en op mijn laptop wel Pfff. Zo`n gare programma nog nooit gezien !
|
|
|||
|
|||
foutmelding 3194
Mijn 3gs staat in recovery mode, als ik hem met itunes wil restoren dan geeft hij een foutmelding "3194". Wat moet ik nu doen?!?!?
Laatst gewijzigd door BramStraatman; 18-06-11 om 02:07. |
|
||||
|
||||
Heb je ooit je hostfile aangepast om gebruik te maken met servers van Cydia?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet eens kijken of in de hostfile ( c:\windows\system32\drivers\etc\host) dit staat 74.208.10.249 gs.apple.com . Als dat er staat, # dit teken ervoor zetten.
#74.208.10.249 gs.apple.com Dan zou de restore moeten lukken. 74.208.10.249 gs.apple.com is de server van Cydia om te restoren als Apple dat bepaald iOS niet meer ondersteund. |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juni 2011 om 12:18 ---------- GELUKT, het is geluk!!!!!! ik heb het vakje bij tiny umbrella uitgevinkt ik heb de umbrella host verwijderd opnieuw gerestored en nu doet hij het |
|
||||
|
||||
Dat is goed nieuws. Daar kon het ook aan liggen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kom er niet uit!!Mijn 3GS is gejailbreaked geweest. Cydia eraf gehaald, simlock er via T-Mobile af gehaald. Nu krijg ik hem niet van 4.1 naar 4.3.3 geupdate, geeft aan "This device isn't eligible for the requested built".
Hostfile aanpassen heeft geen zijn volgens mij want een zin met " gs.apple.com" staat er niet in. Moet toch te doen zijn zonder te jailbreaken?? HHEELLPP!! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
error 3194 op NIET gejailbreakte iphone 3gs | dendirk | iPhone algemeen | 12 | 01-06-11 18:00 |
Windows: Error 3194 bij upgrade naar 4.3.3. | arttext | iTunes | 2 | 08-05-11 15:14 |
iPhone 4 downgrade 4.2.1-4.1 '3194 error' | dampendedrol | iPhone algemeen | 13 | 27-12-10 13:44 |
iPhone: iPhone kopen error 3194?? | hockeyboer | Jailbreak | 7 | 30-09-10 00:09 |
iPhone: update 3gs van 3.1.3 naar 4.0 geeft 3194 error | hockeyboer | Jailbreak | 4 | 11-09-10 23:00 |
|
|