Upgrade 4.1 Iphone4 mislukt vanwege timeout discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeeeellllpp, Al een aantal malen getracht 4.1 te downloaden via Itunes, lijkt ook te werken maar na een minuut of vijf verschijnt de timeout melding. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade 4.1 Iphone4 mislukt vanwege timeout
Heeeeellllpp,
Al een aantal malen getracht 4.1 te downloaden via Itunes, lijkt ook te werken maar na een minuut of vijf verschijnt de timeout melding. Iemand een idee? Actuele firmware 4.0.2 Itunes 10 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je bent niet de enige met problemen ik krijg een error 3014 :S
zeer jmmr. gekke is dat de Iphone 3g van mij wel lukt ? |
|
|||
|
|||
Ik ben iets verder.... althans...
Na wat gegoogle kwam ik de opmerking van iemand tegen dat de virusscanner tijdelijk uit zou moeten. In NOD heb ik Imon daarom even uitgeschakeld en vervolgens haalt de pc de upgrade binnen. Vervelende echter is dat ik daarna een algemene foutmelding krijg dat hij geen backup kan maken omdat hij geencontact meer kan maken met mijn Iphone4..... Help please..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
firmware upgrade mislukt? :( | blaugrana | Unlock [archief] | 9 | 18-02-08 01:40 |
Upgrade 1.1.1 naar 1.1.2 mislukt telkens. | Oppie | Unlock [archief] | 28 | 10-02-08 14:15 |
Upgrade naar 1.1.3 mislukt | tanguyc | Unlock [archief] | 4 | 01-02-08 00:18 |
Upgrade naar 1.1.2 mislukt (3.x bootloader) | xb9 | Unlock [archief] | 10 | 17-01-08 18:30 |
help! iphone 1.1.1 naar 1.1.2 upgrade mislukt | mister@ | Archief | 6 | 09-01-08 23:09 |
|
|