itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, vraagje, ik heb een beltoon gemaakt en hij staat inmiddels al in itunes maar nu moet ik dus blijkbaar naar het tabblad beltonen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes
Hallo allemaal,
vraagje, ik heb een beltoon gemaakt en hij staat inmiddels al in itunes maar nu moet ik dus blijkbaar naar het tabblad beltonen, maar die zie ik niet staan. Ik heb een minilaptop. Heb al geprobeerd via schermresolutie aan te passen maar helaas... Jullie enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
een minilaptop. Heb al geprobeerd via schermresolutie aan te passen maar ja en dit heeft daar nix mee te maken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hierbij ga ik er overigens wel vanuit dat je in iTunes/Bewerken/Voorkeuren op het tabblad Algemeen een vinkje hebt staan bij Beltonen.
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je reactie, helaas stond beltonen wel gewoon aangevinkt maar het lukt me niet op beltonen te vinden. Even voor de duidelijkheid, boven in de zwarte balk waar ook Muziek, app store, pod cast,audio boeken, itunes u, ping en daarna komt mijn inlognaam staat moet dus beltonen tussen staan? Ik snap er niets van want ik heb alwel 4 beltonen en nu staan er dus wel 5 in itunes, maar krijg ze dus niet naar de iphone, is er geen andere manier haha..Aangezien het zo lastig is met een mini laptop
|
|
||||
|
||||
Raar, daar zou inderdaad ook een tabje Beltonen moeten staan, zie bijgaand screenshotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|