Album en artiestennaam discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) He, Ik heb een probleempje dat mijn itunes/iphone (itunes 10)(iphone3gs4.1) af en toe albums door de war gooit. Wanneer ik een album toevoeg met bv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Album en artiestennaam
He,
Ik heb een probleempje dat mijn itunes/iphone (itunes 10)(iphone3gs4.1) af en toe albums door de war gooit. Wanneer ik een album toevoeg met bv 20 verschillende artiesten, ziet mijn Iphone dat onder het kopje ALBUM, als 20 verschillende albums. In elk album staat dan 1 nummer, van 1 artiest, maar wel allemaal dezelfde albumnaam. Vroeg had ik hier nooit last van maar sinds mijn update wel. Dit topic laat een oplossing zien: http://forum.iculture.nl/f8/applicat...d-1-album.html Alleen daar ben ik niet helemaal gelukkig mee, je moet namelijk alle artiestennamen verwijderen. Hoe los ik dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het zelfde probleem. Ik los dit op door alle losse nummers te selecteren en vervolgens de optie "info tonen" te kiezen. vervolgens bij veld "album-artiest" de desbetrefende artiest in te geven. Weet niet zeker of je dit bedoeld. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Album niet herkend als 1 album | Maurice013 | iTunes | 12 | 10-03-11 13:41 |
Windows: Album probleem. | S¡mon | iTunes | 11 | 10-07-10 13:45 |
Windows: Album covers | beolatin | iTunes | 4 | 09-04-10 15:30 |
Foto: Foto album | S¡mon | Muziek, foto & video | 3 | 28-06-09 21:00 |
album maken | erwindelange | Archief | 1 | 25-10-08 09:46 |
|
|