Selectief synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel heb ik 254 apps op mijn iPhone staan. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Is het mogelijk een selectie op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Selectief synchroniseren
Momenteel heb ik 254 apps op mijn iPhone staan. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Is het mogelijk een selectie op de iPhone te zetten en de rest op de computer te houden?
Zo kan ik af en toe eens afwisselen, en hoef niet alles in mapjes te zetten. Indien mogelijk, moet ik dan eerst handmatig de Apps van de telefoon halen, en dan het synchronisatieproces starten?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan in iTjoenz apps aanvinken die je wilt syncen en de apps die je niet aanvinkt zet hij niet op je iPhone maar blijven wel op je pc staan.
|
||||
|
||||
Dank je wel. Ik heb mijn aaifoon aardig opgeschoond. Nu nog maar 7 springboards vol.
|
|
||||
|
||||
Hahahaha, Ik met 120 apps maar 1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitasking selectief uitzetten op Ipad | Jeuke | iPad algemeen | 26 | 21-08-11 18:13 |
Nieuwe Iphone 3 G laat selectief op | dejongemi | iPhone algemeen | 0 | 06-02-10 13:13 |
Installer 3.11 introduceert selectief bijwerken repositories | daanhegman | Jailbreak apps en thema's | 8 | 20-05-08 01:00 |
|
|