Gegevens Iphone3 overzetten naar Iphone4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ja maar ik snap het niet xD...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja maar ik snap het niet xD
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Werkt de iPhone 3G nog? Dan kun je hem gewoon aansluiten op de PC/Mac waarop je deze telefoon normaal ook mee synchroniseert.
Eenmaal aangesloten en gesynchroniseerd kun je handmatig een reservekopie maken. Klik hiervoor met de rechtermuisknop op de iPhone aan de linker kant in iTunes. Klaar? Werp de oude iPhone uit en sluit de nieuwe aan. Let erop dat je de nieuwe simkaart al geïnstalleerd hebt. Doorloop het activatieproces. Waarschijnlijk krijg je de vraag of je een reservekopie wilt terug zetten op deze iPhone. Zo niet, klik weer met de rechtermuisknop op de iPhone en kies ervoor om terug te zetten van reservekopie.
|
|||
|
|||
Er is geen nieuwe simkaart! :s en ik heb gehoord dat de oude niet in de nieuwe kan...
|
|
||||
|
||||
Voor een iPhone 4 heb je inderdaad een micro simkaart nodig. Kun je gewoon krijgen bij je telecomprovider.
|
|
|||
|
|||
hmmm.... okee, op naar de vodafone winkel dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email adressen overzetten naar iphone4 | vangoor | iPhone algemeen | 0 | 25-05-11 21:58 |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? | dutchronnie | iTunes | 0 | 13-10-10 16:20 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | MarcH | iTunes | 2 | 30-07-10 18:37 |
|
|