iTUnes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn 3G opgraden naar 4.2. Echter wanneer ik zeg "Werk bij" geeft iTUnes aan dat ik al de laatste versie van iTunes heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTUnes
Ik wil mijn 3G opgraden naar 4.2. Echter wanneer ik zeg "Werk bij" geeft iTUnes aan dat ik al de laatste versie van iTunes heb geinstalleerd. Nu schijnt het zo te zijn dat ik 4.2 kan downloaden en dan handmatig installeren, alleen kan ik nergens vinden hoe en waar ik dit kan downloaden.
WIE KAN MIJ HIER MEE HELPEN??????????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Downloaden kan hier. Sla de firmware op een makkelijk terug te vinden plek op.
Hang vervolgens je iPhone aan iTunes en klik, met de Alt-toets ingedrukt, op 'Werk bij'. Je kunt dan zelf de zojuist gedownloade firmware selecteren.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|