//

alle muziek niet op iphone, wel data

alle muziek niet op iphone, wel data discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zat naar muziek te luisteren, opeens was dat afgelopen er zat geen enkele titel meer in, itunes zegt wel dat er nog data op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-07, 11:15
brouw139 brouw139 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard alle muziek niet op iphone, wel data

ik zat naar muziek te luisteren, opeens was dat afgelopen
er zat geen enkele titel meer in, itunes zegt wel dat er nog data op staat.
een slordige 6 gig

voordat ik het toestel reset (wat gebeurt en dan eigenlijk terug zetten naar fabrieksinstellingen? opnieuwe jailbrake en anysim?) weet er iemand een andere oplossing?

gr.

j.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-07, 12:49
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Volgens mij als je hem herstelt moet je weer helemaal overnieuw beginnen dus dat zou ik nog niet doen, probeer hem eerst goed uit te zetten (iphone) door de slaap knop in te drukken todat hij vraagt of je hem uit wil zetten zeg ja, zet hem weer aan na een paar secondes en kijk of hij het doet!

En anders zou ik even een nieuwe itunes bibliotheek aanmaken (je raakt niet je muziek kwijt) kijk maaar even hier hoe je dat moet doen: How to use multiple iPods with one computer
en dan methode 3 (je kan je oude bibliotheek dan gewoon weggooien nadat je hem toegevoegd hebt aan je nieuwe)

Ik hoop dat het helpt!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone sth313 iTunes 4 18-10-11 15:51
itunes synchroniseert niet alle muziek Guest-20191103144301 iTunes 2 27-12-10 11:19
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? GasGasR6 Muziek, foto & video 9 22-05-10 22:11
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar Lop iPhone algemeen 2 12-01-09 15:04
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) MCNO iPhone algemeen 0 11-01-09 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.