//

2 iphones, 1 i-tunes bibliotheek

2 iphones, 1 i-tunes bibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de volgende vraag: Ik en mijn vriendin hebben allebei een Iphone. Is het mogelijk dat ik muziek van haar bibliotheek ook op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-10, 16:01
karin21 karin21 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard 2 iphones, 1 i-tunes bibliotheek

Ik heb de volgende vraag:

Ik en mijn vriendin hebben allebei een Iphone. Is het mogelijk dat ik muziek van haar bibliotheek ook op mijn Iphone kan zetten en andersom? Het gaat alleen om de muziek. Het zijn geen gekochte nummers van Itunes. Is dit mogelijk? Of ben ik dan alles kwijt, hij geeft namelijk aan dat als we het vinkje bij muziek handmatig beheren aanzetten er wijzigingen zijn aangebracht op de Iphone en wil hem dan gaan syncen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-11, 15:31
hean hean is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

ik zit met hetzelfde geval, ik heb een iphone 4 en gebruik hem al een flinke tijd. nu heb ik mijn vriendin haar splinternieuw iphone toegewezen aan mijn itunes account ivm eerdere aankopen van apps de helft van mijn contacten enz.

nu heb ik de iphone mijn eigen naam gegeven en die van haar een eigen naam.

wat gebeurt er nu de volgende keer als ik mijn iphone synchroniseer en zei de keer erop die van haar..........

blijven ze dan wel appart, dus niet dat mijn contacten weer bij haar komen te staan enz.

of moet ik voor haar toch een apparte account aanmaken??

mvg

han vrolijks
  #3  
Oud 02-01-11, 18:41
NivramRa NivramRa is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Hazerswoude Rijndijk
Berichten: 5
Standaard

Mijn ervaring is dat ze gescheiden blijven. Maar dit was bij m'n iPod Touch altijd zo. Van m'n vader en mezelf. Eigen voorkeuren etc. blijven hetzelfde.

Het is niet mogelijk om muziek van iemand anders z'n bibliotheek op je iTunes te zetten. De computer zal dan je iPod/iPhone leeggooien en de muziek op de iTunes synchroniseren van de pc waar die op aangesloten is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 18:28
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 19:23
Windows: bibliotheek chollie iTunes 0 11-08-09 10:54
Windows: Bibliotheek perikelen Eduardboon iTunes 2 15-01-09 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.