bellen? 'dit nummer is buiten gebruik' discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De informatie uit Contacten (Outlook) komt compleet over op de iphone, maar - nummers worden niet herkend, bellen lukt dus niet, tenzij ik het (zelfde!) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoonnummers werken niet
De informatie uit Contacten (Outlook) komt compleet over op de iphone, maar
- nummers worden niet herkend, bellen lukt dus niet, tenzij ik het (zelfde!) nummer handmatig intoets - geeft her en der verkeerde labels (wat op pc als privénr. staat komt op de iphone bijv. als werknr. idem met emailadressen) Ook het synchroniseren van de agenda gaat niet lekker, eenrichtingsverkeer. Afspraken vanuit de iphone komen niet op de pc; andersom wel. Ik heb itunes al een keer opnieuw gedownload, ook een volledige herstart van de iphone als nieuw gedaan (ja ik ben een beginneling...) maar helaas zonder resultaat. Heeft iemand nog andere tips? Dank, Janny Laatst gewijzigd door JannyG; 12-01-11 om 22:28. Reden: niet gelezen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
synchronisatie;outlook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummer bellen vanuit App | JeePeeS | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 01-02-11 11:56 |
Nummer bellen zonder landnummer? | Blazar | iPhone algemeen | 4 | 24-12-09 14:06 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
bellen via nummer invoer onmogelijk ! | vecchiefacce | iPhone algemeen | 1 | 24-10-07 14:17 |
|
|