Podcasts verdwijnen van iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Opeens verdwijnen er Podcasts van mn iPhone terwijl ze in iTunes blijven staan. Ik synchroniseer al maanden een aantal Podcast series van iTunes naar iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Podcasts verdwijnen van iPhone
Opeens verdwijnen er Podcasts van mn iPhone terwijl ze in iTunes blijven staan.
Ik synchroniseer al maanden een aantal Podcast series van iTunes naar iPhone (4G,OS 4.2.1). Werkt prima, maar sinds deze week zijn al de "Andries Radio" podcasts spontaan verdwenen van mn iPhone. Deels had ik ze beluisterd, deels ook niet. Ze staan nog wel keurig in iTunes. Daar heb ik ze uitgevinkt, gesynchroniseerd, weer aangevinkt en weer gesynchroniseerd. Maar helpt niets, ze komen niet terug op de iPhone. Iemand tips voor me? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
podcasts |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tracks verdwijnen van Iphone | nummereenpeter | iPhone algemeen | 2 | 22-03-11 23:37 |
podcasts van iphone naar itunes syncen?? | MarkP | iTunes | 0 | 18-05-10 17:08 |
Muziek: oude podcasts eraf halen van iphone | dariootje | Muziek, foto & video | 4 | 25-02-09 17:39 |
Hoe podcasts van Itunes naar Iphone te krijgen. | Ajax | Archief | 3 | 15-12-08 23:36 |
Raar incident resulteert in 'verdwijnen' van apps. | Simian | Archief | 4 | 23-09-08 11:02 |
|
|