PC vind Iphone niet, Itunes wel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb al sinds enkele maanden het probleem dat mijn PC (vista) mijn Iphone niet vind bij 'mijn computer'. Itunes vind mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PC vind Iphone niet, Itunes wel
Hallo allemaal
Ik heb al sinds enkele maanden het probleem dat mijn PC (vista) mijn Iphone niet vind bij 'mijn computer'. Itunes vind mijn Iphone wel. Ik kan dus geen foto's overzetten van mijn Iphone naar mijn PC Ik heb mijn Iphone niet gejailbraked en hij draait op de nieuwste software. Iemand die me kan helpen, liefst met duidelijke uitleg? Ik ken niet veel van PC/Iphone termen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak eerst eens een foto met je iphone, Dan zou je computer het moeten herekennen omdat het dan als een fototoestel word aangezien bij windows verkenner
|
|
|||
|
|||
Ik heb al honderden foto's gemaakt met mijn Iphone..
|
|
|||
|
|||
Niemand die me kan helpen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iets wat bij mij werkte: in itunes op je naam klikken van: iphone van **** ,
dan zie je onderaan "opties staan" itunes openen bij aansluiten van iphone moet j UITVINKEN, dan ff toepassen drukken, druk itunes weg, iphone van stekker afhalen, en weer aansluiten . kijk dan is in"deze computer" |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Nog tips om mijn probleem op te lossen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
itunes 10.0.1 vind iphone niet | wildwiel | iTunes | 2 | 25-09-10 23:24 |
Windows: iTunes vind muziek niet op de gewenste locatie | borgqueenx | iTunes | 3 | 06-02-10 16:13 |
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet | tommehh | Wi-Fi | 15 | 28-06-09 19:37 |
Itunes vind Iphone niet | didiersergei | iTunes | 4 | 23-12-08 13:00 |
|
|