iphone start niet op na reset discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik een iphone 3g 16gb overgekocht van een iemand. Nu heb ik hem via de telefoon zelf gereset zodat al zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone start niet op na reset
Hallo,
Sinds kort heb ik een iphone 3g 16gb overgekocht van een iemand. Nu heb ik hem via de telefoon zelf gereset zodat al zijn bestanden eraf gingen, maar het probleem is dat hij niet meer opstart. De telefoon komt namelijk niet verder dan eerst het appeltje als ik hem opstart en daarna het plaatje van het usb sterkkertje en het itunes logo, hierna gaat hij vanzelf weer uit. Herstellen via itunes lukt niet naar 4.3.3 versie want dan geeft hij nadat hij klaar is fout 1015 aan! ik heb gegoogeld en deze code betekend dat ik een nieuwere versie naar een oude update maar dit klopt niet want ik die het via het herstelbestand van itunes zelf. Weet iemand de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar waarom gaat itunes dan automatisch updaten naar 4.3.3. En hoe krijg ik mijn niet opstartende iphone dan wel weer werkend?
|
|
||||
|
||||
Dan is het waarschijnlijk een 3GS. En over de 1015 error lopen al meerder topics.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone3g start neit meer op na reset? | muldertje6 | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 10:57 |
Iphone start niet meer op na reset | whehe | iPhone algemeen | 3 | 20-03-10 15:03 |
Iphone doet niks meer reset werkt niet | Nickspie | iPhone algemeen | 14 | 23-02-10 14:02 |
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset | vcau32 | Archief | 2 | 11-06-09 11:37 |
iPhone 2G start op tot apple logo na reset? | Rogiertje | Archief | 4 | 29-03-09 15:39 |
|
|