//

iTunes neemt geen muziek van pc over

iTunes neemt geen muziek van pc over discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Met iTunes Bestand > Bestand of Map aan bibliotheek toevoegen, kreeg ik geen muziek toegevoegd. Ook met muziekbestanden (AAC) slepen naar de Music Library krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-11, 23:48
AnneMarieB AnneMarieB is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Question iTunes neemt geen muziek van pc over

Met iTunes Bestand > Bestand of Map aan bibliotheek toevoegen, kreeg ik geen muziek toegevoegd. Ook met muziekbestanden (AAC) slepen naar de Music Library krijg ik geen muziek in mijn iPhone4. Wat kan er fout gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-11, 20:28
stefanheijkants stefanheijkants is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

hier hetzelfde probleem heb jij het weten op te lossen?
  #3  
Oud 14-07-11, 20:53
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je kunt muziek niet direct naar je iPhone slepen. Je moet het eerst in iTunes zelf importeren (of slepen) en vervolgens je iPhone syncen.
  #4  
Oud 15-07-11, 11:13
AnneMarieB AnneMarieB is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Uiteindelijk opgelost door alles opnieuw te installeren en de muziek in MP3 in de library te zetten. De iPhone converteert vervolgens zelf naar AAC en dan heb ik geen probleem. Blijkbaar herkent de iPhone geen "externe" AAC bestanden. Het kost wat tijd, maar dan heb je ook wat!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library NoWayOut iTunes 0 01-03-11 19:56
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 10:29
Volume van je muziek verhogen in iTunes (geen add-ons/jailbreak nodig) Gilliam Desktop-applicaties 5 08-04-10 15:16
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone surfslee iTunes 1 20-10-09 21:37
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.