iTunes neemt geen muziek van pc over discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Met iTunes Bestand > Bestand of Map aan bibliotheek toevoegen, kreeg ik geen muziek toegevoegd. Ook met muziekbestanden (AAC) slepen naar de Music Library krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes neemt geen muziek van pc over
Met iTunes Bestand > Bestand of Map aan bibliotheek toevoegen, kreeg ik geen muziek toegevoegd. Ook met muziekbestanden (AAC) slepen naar de Music Library krijg ik geen muziek in mijn iPhone4. Wat kan er fout gaan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier hetzelfde probleem heb jij het weten op te lossen?
|
|
||||
|
||||
Je kunt muziek niet direct naar je iPhone slepen. Je moet het eerst in iTunes zelf importeren (of slepen) en vervolgens je iPhone syncen.
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk opgelost door alles opnieuw te installeren en de muziek in MP3 in de library te zetten. De iPhone converteert vervolgens zelf naar AAC en dan heb ik geen probleem. Blijkbaar herkent de iPhone geen "externe" AAC bestanden. Het kost wat tijd, maar dan heb je ook wat!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
Volume van je muziek verhogen in iTunes (geen add-ons/jailbreak nodig) | Gilliam | Desktop-applicaties | 5 | 08-04-10 15:16 |
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone | surfslee | iTunes | 1 | 20-10-09 21:37 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|