iTunes Error!? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Als ik mijn iPhone aan iTunes koppel.. Flipt me iPhone helemaal en na een tijdje krijg ik een error met de code: 0xE800002 Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes Error!?
Hi!
Als ik mijn iPhone aan iTunes koppel.. Flipt me iPhone helemaal en na een tijdje krijg ik een error met de code: 0xE800002 Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien niet een verkeerde map verwijderd op je iPhone?
|
|
|||
|
|||
Probeer het eens op een andere computer, misschien dan ook met een andere OS als Mac, dus Linux of Windows.
Wanneer de melding blijft zal het er aan liggen dat je een foutje hebt gemaakt, zoals 020 al zei. Als je niet zelf hebt veroorzaakt zal je terug moeten naar de winkel |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reactie,
Ik heb nooit iets met mappen gedaan… Dus denk niet dat het daaraan ligt. En op mijn Mac doet ie het wel... En op me andere Windows computer ook, alleen op mijn eigen computer niet. Ik heb iTunes opnieuw geïnstalleerd maar helaas… |
|
|||
|
|||
Wellicht nog eens proberen: 0xE800002 iTunes deosnt connect to iPod touch - iFans - iPad, iPhone, and iPod touch Fans forums (start ook je pc eens opnieuw op )
|
|
|||
|
|||
Helaas... Geen succes.
|
Labels |
probleem itunes iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
-54 Error Itunes | Datamonster | iPhone Apps | 0 | 17-04-11 18:10 |
Error 9 in Itunes | Wezzz78 | iTunes | 0 | 21-10-10 21:13 |
Itunes error -20 | Dannybevers | iTunes | 0 | 07-05-10 15:00 |
Windows: Itunes error 7 | toine_de_biker | iTunes | 7 | 26-02-10 19:23 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|