Muziek sorteren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb veel nummers in mijn iTunes bibliotheek en het is een beetje een chaos. Sommige nummers heb ik dubbel, bij sommige nummers heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek sorteren
Hallo,
Ik heb veel nummers in mijn iTunes bibliotheek en het is een beetje een chaos. Sommige nummers heb ik dubbel, bij sommige nummers heb ik geen album hoezen, bij sommige nummers heb ik helemaal geen album naam of de verkeerde etc. Weet iemand een programma voor Windows (betaald of gratis) die automatisch de goede albumnamen bij nummers zet en die automatisch albumhoezen toevoegd en zo? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik tuneUp...met googlen van deze naam vind je de site en kan je het progr downloaden. Er bestaat een gratis en een betaalde versie.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt! Ga het meteen uitproberen.
|
|
||||
|
||||
Overigens kan je met iTunes zelf ook de dubbele nummers verwijderen de automatisch albumhoezen bij albums voegen. Maar uiteraard werkt dit (vooral dat laatste) niet altijd even goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: sorteren | tonbroekhuis | Muziek, foto & video | 1 | 01-01-11 14:14 |
Mac OS X: podcast sorteren | blablaman | iTunes | 0 | 04-12-10 11:28 |
Albums sorteren | tims22 | iPhone algemeen | 1 | 04-08-10 22:48 |
Apps sorteren. | blond | iPhone Apps | 3 | 21-06-09 11:43 |
Apps sorteren | keedie | Desktop-applicaties | 3 | 09-12-08 00:31 |
|
|